DSV-P10 Kokemuksia!

Nikon-digit, Sony-digit (ei-järjestelmädigejä)
Tilaks

DSV-P10 Kokemuksia!

Viesti Kirjoittaja Tilaks »

Olen suunnitellut P-10 tilaamista ja nyt olisin kiinnostunut kuulemaan tuommoisen kameran käyttäjiän mielipiteitä?
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
SPK
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SPK »

En oleko aparaatilla kuvia ottanut, mutta näin muutamia kuvia kaverin läppäriltä jotka oli otettu P10:llä.

*kummastus*

Parasta pokkarijälkeä mitä olen nähnyt.
Tosin vois olla, olis, ja miksei olisi vielä parempaa jos ei olis yritetty ahtaa 5Mpixeliä, mutta enivei.

Ja pieni oli kamera kuin mikä.
(se taisikin olla huonoin puoli siinä vehkeessä.. ..ei situ järkkärikuvaajan käteen ei sitten millään)
======================
pko

Viesti Kirjoittaja pko »

Kuukauden kokemuksella tällä kameralla on voinut hoitaa 97% eteen tulleista kuvaustilanteista (lopuille tarvitaankin Canon EOS300D tai vastaava). Kuvat ovat olleet useimmiten tavallisia muistokuvia sekä jonkin verran taiteellisempiakin yritelmiä, mm kuutamokuvia joista ainakin täysikuun aikaan kamera selviää aivan kiitettävästi. Tosin kovin laajassa mitassa 'valolla maalaamista' filmikameran tapaan tällä ei kannata yrittää.

Ominaisuuksia on sopivasti; suurin osa kuvista hoituu automatiikalla ja valikoista löytyy kohtuullisesti lisäoptioita kuvaukseen (lue lisää vertailuista esim sivuston pääsivun linkeistä).

Aikoinaan vaihtoehtona hankinnassa oli Canon 50 jolla todennäköisesti olisi saanut karvan verran parempia kuvia mutta toisaalta kokonsa ja painonsa puolesta se useimmiten olisi kuitenkin jäänyt pois matkasta, P10 kulkee aika mukavasti mukana.
Tilaks

Nyt on tuollainen kamera hankittu ja muutaman päivän kokemuksella erittäin tyytyväisiä ollaan.
SPK
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SPK »

Pistä muutama sample näkösälle.
======================
Oltsi Bolt

Viesti Kirjoittaja Oltsi Bolt »

Itekkin oon miettiny tämän kameran hankkimista, enkä viittyny sit avata uutta ketjua joten laitetaan tähän.
Onko DSC-P10 kanssa samassa hintaluokassa kilpailevia malleja joita voisi myös harkita, vai onko tämä se paras malli?
Kiitos!
pko

Viesti Kirjoittaja pko »

Tietokone 6-7/2003 on testattu tämän luokan kameroita. Omassa valinnassani mukana keikkui pitkään Canon S50 kunnes koko ja helppokäyttöisyys kallistivat vaa'an Sonyn puolelle.
Tilaks

Itse mietin kanssa pitkään Canonin S50 ja P10 välillä ja nyt olen tyytyväinen valintaani samoista syistä kuin edellinen.

Olisin laittanut mallikuvia, mutta kun olen niin näppärä koneen käyttäjä niin en onnistunut :-)
Vastaa Viestiin