Sony DSC-F717 kokemuksia?
-
Sony DSC-F717 kokemuksia?
Olen hankkimassa DSC-F707:n tilalle uutta kameraa ja kiinnostaisi kuulla DSC-F717:n käyttäjien kokemuksia. Onko ilmennyt asioita, joiden takia kannattaisi harkita johonkin muuhun merkkiin siirtymistä?
-
Kun en viitsi uudelleen kirjoitella niin linkitän eteenpäin:
http://www.valokuva.net/forum/viewtopic.php?t=349
Memory Stick Pro tulossa keväällä, joten muistikorttiongelmat (max koko 128 megaa) voi unohtaa!
Edit: luinpas hieman hätäisesti kysymyksesi, sulla olikin 707 ennestään... eipä sitten taida linkkini paljoa auttaa?
Itsellä ei kokemuksia 707:sta, mutta luulenpa että kaikki osa-alueet kamerassa ovat kehittyneet parempaan suuntaan!
http://www.valokuva.net/forum/viewtopic.php?t=349
Memory Stick Pro tulossa keväällä, joten muistikorttiongelmat (max koko 128 megaa) voi unohtaa!
Edit: luinpas hieman hätäisesti kysymyksesi, sulla olikin 707 ennestään... eipä sitten taida linkkini paljoa auttaa?
Itsellä ei kokemuksia 707:sta, mutta luulenpa että kaikki osa-alueet kamerassa ovat kehittyneet parempaan suuntaan!
-
-
- Viesti:
Itsellä on on ollut Sonyn HVL1000 -salama jo F505V -ajoista lähtien, ja olen käyttänyt sitä myös F717:n kanssa.JuhaL kirjoitti: Ei ole vielä ollut mahdollisuutta kokeilla, itseasiassa ulkoisen salaman hankinta on harkinnassa...
Pidän siitä luonnollisesti paljon enemmän kuin kameran omasta salamasta. Koetan myös käyttää sitä "epäsuorana" aina kun voin, eli katon kautta heijastaen tms. Omnibouncen Sto-Fen tms. bouncerin hankinta on käynyt mielessä...
Pitää sen verran sanoa, että jos kuvaa automatiikalla niin tuo salama kyllä yleensä valottaa hieman liikaa, mitä se nyt ei tietenkään saisi tehdä. Tuo tapahtuu vaikka laittaisi salaman tehon pienemmälle.
Käytännössä joutuu lähes aina kuvaamaan tuon salaman kanssa manuaalilla (siis kamerassa manuaalisäädöt käytössä). Se on ihan ok ja tulokset ovat hyviä, mutta onhan siinä oma pelaamisensa, kyllä tuollaisen uudenmallisen salaman pitäisi hanskata homma itse...
- Hans