Työkalukorvaus

Mikä tahansa kuvaukseen liittyvä, häät, koulukuvaukset, tekijänoikeudet, kuvaajan/kuvattavan oikeudet jne. jne.
Lastu
Viesti:

Työkalukorvaus

Viesti Kirjoittaja Lastu »

Käytän työssäni(sanomalehti) omaa kuvauskalustoani ja työnantajani on luvannut maksaa siitä asianmukaisen korvauksen. Nyt onkin tullut pieniä mielipide-eroja korvauksen suuruudesta. Mikähän mahtaa olla kohtuullinen kuukausikorvaus.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
gerbera

Viesti Kirjoittaja gerbera »

mieluummin vähentäisin koko setin verotuksessa ja antaisin työnantajan pitää hilunsa.
Ei kenestäkään koskaan tule mitään.
Kuvis

Viesti Kirjoittaja Kuvis »

Lisäile kuviesi hintaan ns. "Pientarvikelisät". Pääpiirteittäin tämä kattaa työsuorituksessa käytetyn laitteen käyttö.
Tietysti myös vähennät laiteet verotuksessakin.
Lastu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lastu »

Olen kuukausipalkalla kyseisessä lehdessä, ja niinsanottuna vapaa-aikanani toimin freelancerina muualla. (toiminimi). Kalusto on vähennetty jo yrityksen verotuksessa.
hsm

Viesti Kirjoittaja hsm »

Lastu kirjoitti:Olen kuukausipalkalla kyseisessä lehdessä, ja niinsanottuna vapaa-aikanani toimin freelancerina muualla. (toiminimi). Kalusto on vähennetty jo yrityksen verotuksessa.
Sitten tietysti tuloutat kalustokorvaukset yrityksen tilille. Itse asiassa kalustokorvaus pitäisi laskuttaa ja lisätä alv päälle.
IlkkaS.

Re: Työkalukorvaus

Viesti Kirjoittaja IlkkaS. »

Vastaa Viestiin