200-300 Euron mustesuihkutulostimet
-
- Viesti:
200-300 Euron mustesuihkutulostimet
Eli onkos heittää kommenttia 200-300+ euron mustesuihkutulostimista. Tarkoituksena olisi valokuvien ja tekstin printtaaminen (joskin sitä varten on tuo vanha laserikin).
Olen ihmetellyt seuraavia laitteita:
Canon Bubble Jet i865 219 €
Canon Bubble Jet i905D 314 €
Canon Bubble Jet i950 320 €
Canon Bubble Jet i965 310 €
(Onko 965 950:n "seuraaja"?)
Onko kommenttia noista tai esittää vastaavan tason laitteita kilpailijalta? Canonin valtti olisi tiettävästi nopeus ja hiljaisuus, mutta olisko esim Epsonilla sitten tarjota valokuvalaadultaan ylivoimaista tuotetta noihin verrattuna?
.Jyrki
Olen ihmetellyt seuraavia laitteita:
Canon Bubble Jet i865 219 €
Canon Bubble Jet i905D 314 €
Canon Bubble Jet i950 320 €
Canon Bubble Jet i965 310 €
(Onko 965 950:n "seuraaja"?)
Onko kommenttia noista tai esittää vastaavan tason laitteita kilpailijalta? Canonin valtti olisi tiettävästi nopeus ja hiljaisuus, mutta olisko esim Epsonilla sitten tarjota valokuvalaadultaan ylivoimaista tuotetta noihin verrattuna?
.Jyrki
-
Itselläni on ollut canonin i865 noin kuukauden päivät ja olen ollut siihen erinomaisen tyytyväinen. Itse kuvan tai tekstin teko on nopea ja hiljainen, mutta printterin imaistaessa paperin tai kuvan sisäänsä kuuluu siitä aikamoinen "klonksahdus". cd-r levyihin kuvan printtaus onnisttuu hyvin ja hyvällä laadulla. Suosittelen.
-
-
Mitenkäs olisi tuo Digicamera.net:in etusivulla olevan jutun HP 7960/7660, jossa on erikoisuutena tuo harmaasävytulostus (en ole varma termistä).
Katso myös tuo linkki Tom's Hardware guiden printterivertailuun.
Verkkokaupastakin lähtisi alle budjetin. Tosin ei saata osua vaadittaviin ominaisuuksiin kaikilta osin.
verkkokauppa-hinnat:
HP 7960 319,90e
HP 7660 151,90e
http://www.luminous-landscape.com/colum ... 4-12.shtml
Katso myös tuo linkki Tom's Hardware guiden printterivertailuun.
Verkkokaupastakin lähtisi alle budjetin. Tosin ei saata osua vaadittaviin ominaisuuksiin kaikilta osin.
verkkokauppa-hinnat:
HP 7960 319,90e
HP 7660 151,90e
http://www.luminous-landscape.com/colum ... 4-12.shtml
-
CD-R levyjen printtaus
CD-levyihin kuvan printtaus onnistuu Canon i865:ssa olevan erillisen syöttötelineen ansiosta. Levyjen pitää olla printattavaa laatua ( esim. Verbatim Fast Dry Printable)silmaauki kirjoitti:Siis huoliiko tuo Canon paperin sijasta melkein mitä tahansa sisuksiinsa? Siis tulostus suoraan cd-levylle on mahdollista?G3 kirjoitti:cd-r levyihin kuvan printtaus onnisttuu hyvin ja hyvällä laadulla. Suosittelen.
Kuulostaa mielenkiintoiselta idealta.
-
-
Jatkan tähän samaan kun asia liippaa läheltä. Olen ollut ostamassa koko talven uutta, halpaa ja hyvää tulostinta vanhan Epson Stylus Photo 700:n tilalle. Vaatimukset eivät ole kovat, erilliset mustekasetit ja mahdollisuus printata suoraan CD/DVD-levylle, varmaan lähes kaikissa tulostimissa kuvanlaatu lyö nykyisen tulostimeni.
Olen päätynyt em. seikat huomioiden Epsonin R300-malliin joten onko kellään siitä kokemuksia? Tänään ajattellin laittaa tilauksen sisään mutta kommentteja odotellessa voin odotella maanantaihin.
Olen päätynyt em. seikat huomioiden Epsonin R300-malliin joten onko kellään siitä kokemuksia? Tänään ajattellin laittaa tilauksen sisään mutta kommentteja odotellessa voin odotella maanantaihin.
-
Jos et tarvitse muistikortinlukijaa, taitaa R200 olla sinun valintasi.Lenny kirjoitti:Jatkan tähän samaan kun asia liippaa läheltä. Olen ollut ostamassa koko talven uutta, halpaa ja hyvää tulostinta vanhan Epson Stylus Photo 700:n tilalle. Vaatimukset eivät ole kovat, erilliset mustekasetit ja mahdollisuus printata suoraan CD/DVD-levylle, varmaan lähes kaikissa tulostimissa kuvanlaatu lyö nykyisen tulostimeni.
Minulla on ollut R300 nyt kuukauden päivät. Tulostus tarkuuteen olen tyytyväinen. Pientä raitaa on esiintynyt mustalla värillä käytettäessä HP fotopaperia.
DVD pintaa tulostus oli alkuun hankalaa, kun tahdoin tulostaa suoraan photoshopista, enkä käyttää Epsonin omaan ohjelmaa. Kun asetukset selvisi ja löysin Macciin tarkoitetun mallin, tulostus on sujunut hyvin.