Flash vai jpg formaatti nettiin?

Arkisto-ohjelmia, selausohjelmia, kuva-albumeja webbiin tekeviä
Juha74

Flash vai jpg formaatti nettiin?

Viesti Kirjoittaja Juha74 »

Moi,

Joskus tulee kopioitua nettiin kuvia reissuilta ja muista tapahtumista. Webisivun kautta voi kätevästi jakaa frendien kanssa fiilistely kuvia. Kertokaahan perusteltuja mielipiteitä missä formaaatissa kuvia mieluiten katselette.

Itse katsoisin kuvia mieluiten simppelissä muodossa kuvagalleriasta jossa ei olisi mitään ylimääräistä ja kuvat tulisivat ruudulle mahdollisimman suurena siten että selain tulisi automaattisesti täyteen ruutuun eikä sivussa ole mitään surureunoja tai muuta välppää. Olen joskus nähnyt tämäntyylisiä flash sivuja. Sellaiset flash pluginit tuntuvat vain olevan kiven alla. Tuossa esimerkki flash saitissa on vaikka mitä joulukuusta joka tekee kuvien katsomisesta vähintäänkin rauhatonta.

-Juha
Viimeksi muokannut Juha74, Huhti 27, 2006 16 : 43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
halvmi

Viesti Kirjoittaja halvmi »

Mun mielestä kaikki ylimääräiset kikkareet, jotka eivät selkeästi tue sisältöä ts. lisää saatua informaatiota, ovat turhaa ja ne pitäisi kieltää lailla. Mitä halvatun iloa mistään laajakaistoista kun kaikenmaalimman joutavuudet ja huono koodaus sen täyttää.
Toistaiseksi fujifani, macin fanittamisinto on alkanut jo hiipua;-)
M.B.

Viesti Kirjoittaja M.B. »

Hmm... vaikea valinta

Htlm näyttää hyvältä ja toimii, lukuunottamatta pientä kiusaa eli karvan verran 1600×1200 näytölle (selaimen kehysten kanssa) liian suuria kuvia. Eikö noista voisi tehdä automaagisesti parille eri näyttöresoluutiolle passelit versiot pbasen tyyliin?

Falsh-välkyttelyt meinasivat saada laatan lentämään, mutta onneksi kaikki päättyy ruudulle pamahtavaan virheilmoitukseen ennen kuin mitään pahempaa ehtii tapahtua. Kuvat jäivät näkemättä.
Simo L
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Simo L »

html - ehdottomasti!
DSC-WX1, EX-Z750, S5600 +DG-20 AS
Vastaa Viestiin