Toivottavasti minulle ei tule tuollaista ostajaa ikinä vastaan kun jotakin huuto.netissä myyn. Olisi aika tuskaa yrittää selvittää mitään jos on noin sekava ja agressiivinen ulosanti. (Itseasiassa, yhden kerran olen joutunut ostajan huijaamaksi objektiivia myydessäni, kirjoittelin täällä siitä yhteen keskusteluun jotain kaksi vuotta sitten)
Huuto.netissä on todellakin liikkeellä huijareita. Siihen onko tämä mainittu nimimerkki huijari vai ei, en tietenkään voi ottaa kantaa. Sen sanon vaan, että tuohon tyyliin jos ostaja vaatisi kaupanpurkua, niin en minkään ensimmäisenä rahoja lähettäisi takaisin: Asiallisuuden puuttuminen saisi pelkäämään että rahat kyllä kelpaa mutta tuote ei sitten palaudukaan...
Minä olen ihan tyytyväinen että huuto.netissä jotkut tahot myyvät itsemaahantuomiansa osia ja laitteita vaikka en eivät merkkituotteita olekaan: En mistään muualta löytänyt järkevään hintaan pc-card väyläistä Serial-ata -ohjainta, mutta sitten yksii huuto.netin diilereistä (ei juuri tuo, mutta ei todellakaan mitään aitoja merkkituotteita myy hänkään) oli semmoisiakin älynnyt tuoda maahan. Nyt toimii ulkoinen kiintolevy niinkuin pitääkin, ilman usb-hidastusta.
Ahvenainen kirjoitti:Kertoi että maksaa tilille, odottelen yhä ja ennen kuin näen sen tapahtuvan en muuta mielipidettäni hänestä. Onpa tuolla huudossa muillakin samanlaisia tapahtunut.
Tuleviin kyselyihin en voi vastata tästä päivästä eteenpäin tuonne toukokuun puoleen väliin saakka kun olen palannut meriltä takaisin maankamaralle taas.
Kortissa olleen vian takia kuvatut kuvat hävisi ja varmaan kaikkia harmittaa sellainen kun myyjä on kertonut tuotteen olevan aitoa ja kunnossa vaikka tiesi sen olevan piraattituote mistä hän ei kertonut myynti tapahtuman aikana vaikka asiaa kysyttiin niin ei myöntänyt asiaa.
Palaan keskustelupalstalle toukokuun puolen välin aikoihin kuten yllä lukee.