Pikainen arvaus ja Bilteman nettisivut löytyivät osoitteesta www.biltema.fi. Sieltä linkki tavaratalot, jonka alta linkki Helsinki ja löydät seuraavaa...sonya kirjoitti:Tämä kans on tosi kätsy vinkki.
Onko Biltemalla liikettä Helsingissä vai pelkkä postimyynti?
Tais katalogi tulla joskus, ja lentää mainospostina roskikseen :)
(Voi olla off topic, mutta.)
Ja jottei menisi liian vaikeaksi, niin tässä linkki eniron karttapalveluun, josta näet paikan melkoisen tarkasti.lainaus bilteman sivuilta kirjoitti:Iltaruskontie 2, 00750 Helsinki.
Hakaniemestä myymälään pääsee linja-autoilla 73 ja 611.
Avoinna: Ma-pe klo 10 - 19, la 10 - 16
Itse en ole käynyt kun asustelen muutama sata kilometriä toisessa suunnassa, mutta sivujen mukaan siis hesassakin biltema sijaitsee...
Itse olen levyjen arkistoinnissa käyttänyt biltemasta saatavia, muovisia 50-levyn laatikoita, joissa jokaiselle levylle on oma avattava lokeronsa (palttiarallaa 15 e / laatikko). Jääneet tosin vähän turhiksi kun polttavan DVD-aseman oston myötä noita CD-levyjä ei enää olekaan nurkat notkollaan. Väärä osasto, mutta sopii aiheeseen; jos joku Turun seutuvilla asuva on kiinnostunut muuten ostamaan minulta noita laatikoita, niin voipi tiedustella vaikkapa yksityisviestillä. 3 kpl noita 50-levyn bokseja olisi kaupan.