Olen omaksi iloksi muokkaillut kuvia, mutta nyt haluaisin niitä esitellä myös vieraille...joten tiedättekö jotain hyvää kuvaesitys ohjelmaa joka suoraan polttaisi dvd:lle. Olen käyttänyt nyt movie maker:iä joka on nyt jostain syystä jumissa...eli sain tehtyä viime vuoden kuvista kivan puolentunnin esityksen musiinkin kera mutta se ei tallenna sitä kokonaan tietokoneelle eikä se myöskään kokonaan polta sitä cd:lle. Joko kuvat näkyy kokonaisuudessaan mutta musiikki loppuu kesken tai musiikki kuuluu kokonaisuudessaan mutta kuvat "jämähtää" kesken kaiken yhteen kuvaan :evil: .
Kertokaa mikä olisi hyvä-helppo-ei hyvin kallis ohjelma...ja mieluiten suoraan voisi tallentaa sille dvd:lle....
Kiitoksia jo etukäteen :D
Kuvaesitys ohjelmat
-
- Viesti:
Ohjelma
Macix on yksi sellainen.
Digikuva-lehden (hyvä lehti tällaiselle aloittelijalle - ei maksettu mainos ,-))mukana sai ilmaisen Silver-version, mutta siitä puuttuu tuo DVD:lle tallennus. Jos ostaa Gold-version, niin siinä on kaikki tarvittava.
Hinta ei ole kova (suhteellinen käsite); muistankohan väärin, että se olisi ollut 39 €.
Tein itse tuolla Silver-versiolla sukulaisille dia-esityksen, jossa on tekstitys, musiikki jne.
Toivotaan, että tästä oli apua.
ps. Neron mukana on myös vastaava ohjelma hieman rajoitetummin ominaisuuksin.
Digikuva-lehden (hyvä lehti tällaiselle aloittelijalle - ei maksettu mainos ,-))mukana sai ilmaisen Silver-version, mutta siitä puuttuu tuo DVD:lle tallennus. Jos ostaa Gold-version, niin siinä on kaikki tarvittava.
Hinta ei ole kova (suhteellinen käsite); muistankohan väärin, että se olisi ollut 39 €.
Tein itse tuolla Silver-versiolla sukulaisille dia-esityksen, jossa on tekstitys, musiikki jne.
Toivotaan, että tästä oli apua.
ps. Neron mukana on myös vastaava ohjelma hieman rajoitetummin ominaisuuksin.
puh. 041-463 6307
-
- Viesti:
No Elements 3: ssa on mukana sellainen ohjelma. Puutteena se, ettei kuvia näkymisaikana saa zoomautumaan tai liukumaan ylös-alas tai oikea-vasen. En ainakaan ole löytänyt sellaista ominaisuutta.
Microsoftin Digital Image Suitessa tämä ominaisuus on.
Täältä löytyy pari tekelettäni Microsoftilla:
http://kotisivu.mtv3.fi/pajulammen/
Klikkaa siellä "kuvia" ja sitten "vuodenajat" tai "Norjan matka".
Pitäisi näkyä ja kuulua Windows Media Playerilla.
Kuvat ovat kylläkin "pilallekäsiteltyjä" mutta periaatehan tässä kai se pääasia onkin?
Tämän tyylisiäkö tarkoitit?
Microsoftin Digital Image Suitessa tämä ominaisuus on.
Täältä löytyy pari tekelettäni Microsoftilla:
http://kotisivu.mtv3.fi/pajulammen/
Klikkaa siellä "kuvia" ja sitten "vuodenajat" tai "Norjan matka".
Pitäisi näkyä ja kuulua Windows Media Playerilla.
Kuvat ovat kylläkin "pilallekäsiteltyjä" mutta periaatehan tässä kai se pääasia onkin?
Tämän tyylisiäkö tarkoitit?
-
- Viesti:
-
Re: Kuvaesitys ohjelmat
iPhoto tekee, kaiken muun lisäksi kuvaesitykset tehosteineen, siirroksineen ja musiikkeineen (iTunes). Saat Ken Burns efektit myös tarvittaessa. Kuvaesityksen voi suhteuttaa musiikin pituuden kanssa.yks vaan kirjoitti:Olen omaksi iloksi muokkaillut kuvia, mutta nyt haluaisin niitä esitellä myös vieraille...joten tiedättekö jotain hyvää kuvaesitys ohjelmaa joka suoraan polttaisi dvd:lle.
Jos haluat teostovapaata musiikkia teet sen itse Garagebandillä.
Valmiin esityksesi voit yhdellä klikkauksella viedä iDVD:hen jolla teet hienot valikot editys DVD:hen.
iWebillä teet nettisivut, jossa kuvailet projektisi edistymistä.
Jos omistat DV-kameran voi leikata materiaalisi iMoviessa.
Ohjelmat tulevat jokaisen uuden macin mukana. Hinta 0€.
Lisäksi kaikki ohjelmat toimivat täydessä yhteydessä keskenään.
http://www.apple.com/fi/ilife/
”Tie helvettiin on kivetty hyvillä aikomuksilla.”
-
- Viesti: