FinePix S7000 Zoom
-
FinePix S7000 Zoom
Löytyykö kyseistä kameraa jo kaupoista? Maahantuojan mukaan kameran tuotantoa ei ole vielä edes aloitettu. Kuitenkin sitä tuntuu olevan jo "myynnissä"...
-
Re: FinePix S7000 Zoom
Tuotanto on kyllä aloitettu koska muualla maailmassa niitä jo myydään. Sitä en tiedä saako mallia Suomesta vielä.miksuomi kirjoitti:Löytyykö kyseistä kameraa jo kaupoista? Maahantuojan mukaan kameran tuotantoa ei ole vielä edes aloitettu. Kuitenkin sitä tuntuu olevan jo "myynnissä"...
-
FinePix S7000 Zoom
Kysyin maahantuojalta saatavuutta uudestaan ja vastaus oli:
Saamme kameroita erän nyt marraskuussa, jotka toimitetaan suoraan tilauksen jättäneille jälleenmyyjille. Loppuvuoden eristä emme ole saaneet vahvistusta.
Joten ehkä sittenkin on toivoa saada kamera pian, ellei kaikki ole jo varattuja...
Saamme kameroita erän nyt marraskuussa, jotka toimitetaan suoraan tilauksen jättäneille jälleenmyyjille. Loppuvuoden eristä emme ole saaneet vahvistusta.
Joten ehkä sittenkin on toivoa saada kamera pian, ellei kaikki ole jo varattuja...
-
- Viesti:
-
En ole vielä itsekään saanut vahvistusta mistään kaupasta Suomesta. Monet kyllä ilmoittavat nettisivuillansa päivämäärää 12.12.2003, ainakin vielä vähän aikaa sitten. Voi olla taas muuttunutkin.
Saksassa hinnat on joo esillä, muttei sielläkään itse kameraa ole. Oon kysynyt ainakin 3 putiikista ja aina on tullut samantyylinen vastaus, että kameraa ei ole vielä, tulee "lähiaikoina" ja että kannattaa tarkkailla nettisivuja jne.
Jos jollain kyseinen kamera on niin mielipiteitä kaivattaisiin kovasti. Steve's digicam:in foorumilla mielipiteitä kyllä on joitakin, alla linkki sinne:
http://www.stevesforums.com/phpBB2/view ... 5debf7eac5
Jos joku kuulee että kameraa on oikeasti saatavilla Suomesta, pistäkää viestiä tänne foorumiin...
Saksassa hinnat on joo esillä, muttei sielläkään itse kameraa ole. Oon kysynyt ainakin 3 putiikista ja aina on tullut samantyylinen vastaus, että kameraa ei ole vielä, tulee "lähiaikoina" ja että kannattaa tarkkailla nettisivuja jne.
Jos jollain kyseinen kamera on niin mielipiteitä kaivattaisiin kovasti. Steve's digicam:in foorumilla mielipiteitä kyllä on joitakin, alla linkki sinne:
http://www.stevesforums.com/phpBB2/view ... 5debf7eac5
Jos joku kuulee että kameraa on oikeasti saatavilla Suomesta, pistäkää viestiä tänne foorumiin...
-
Minä olen saanut yhden S7000:n Suomalaisesta tukkukaupasta
Olen 602-aktivisti ja tilasin ko tukkurilta S7000:n. Olen testimielessä kuvannut sillä noin 100 kuvaa.
- Kuvien resoluutio selvästi parempi kuin 602:lla
- Kohina EI ole sellainen ongelma, joksi muutamat testit sen
kokevat.
- EVF on mahtava: kirkas, tarkka, nopea. Kattaa n. 100%
lopullisesta kuvasta.
- Kamera on kaikenkaikkiaan erittäin nopea, melkein aina
nopeampi kuin 602
- 12MP/Fine/Soft antaa parhaan jäljen, tiedoston koko 4,5Mt!
Nyt tämä kamera on myynnissä kaupassani.
Anadata
Antti Holma
- Kuvien resoluutio selvästi parempi kuin 602:lla
- Kohina EI ole sellainen ongelma, joksi muutamat testit sen
kokevat.
- EVF on mahtava: kirkas, tarkka, nopea. Kattaa n. 100%
lopullisesta kuvasta.
- Kamera on kaikenkaikkiaan erittäin nopea, melkein aina
nopeampi kuin 602
- 12MP/Fine/Soft antaa parhaan jäljen, tiedoston koko 4,5Mt!
Nyt tämä kamera on myynnissä kaupassani.
Anadata
Antti Holma
-
Re: Minä olen saanut yhden S7000:n Suomalaisesta tukkukaupas
Miten muuten toimii 7000:n jatkuva tarkennusmoodi (CF)? Sehän on harvoja eroja resoluution lisäksi 602Z:n ja 7000:n välillä. Entä hämärätarkennus?anada kirjoitti:Olen 602-aktivisti ja tilasin ko tukkurilta S7000:n. Olen testimielessä kuvannut sillä noin 100 kuvaa.
Antti Holma
-
Varsinkin hämärätarkennus toimii PALJON paremmin kuin 602:ssa, EVF on paljon kirkkaampi ja myös tarkempi. Käsin tarkennettaessa näet paljon pitempään hämärään päin. Lisäksi autofokus valaisee näytön ennen fokusointia, ja toimii näin todella nopeasti.
Tuota jatkuvaa tarkennusta en juurikaan kokeillut.
anada
Tuota jatkuvaa tarkennusta en juurikaan kokeillut.
anada