Ostelin Saksasta kameran mukana SD muistikortin. Nyt aina yksi kuva menee/on rikki kun kuvaa, joten epäilen että kortilla olisi jotain hämärää.
Sandiskillähän on messevät takuut, hoitaako joku niitä Suomessa?
Pitäisikö kortille tehdä vain joku "temppu" jos se vaikka ehjääntyisi maagisesti?
/janda
Sandiskin SecureDigital kortissa virhe?
-
-
- Viesti:
SD kortit..
Itse ostin 64mt securedigitalin ihan anttilasta kesällä. Ja mulle käy välillä ihan sama juttu, 1 tai joskus useampikin kuva menee ns. rikki. Ja ikävintä on että se kuva pitää poistaa ennenkuin voi ees siirtää kuvia kamerasta koneelle, muuten koko homma sekoo.
Itse en oo vielä löytäny minkään näköstä ratkasua, takuuvaihto on käyny kyllä mielessä, mut nähtävästi pitää jäädä kattelee viel....
Itse en oo vielä löytäny minkään näköstä ratkasua, takuuvaihto on käyny kyllä mielessä, mut nähtävästi pitää jäädä kattelee viel....
-
Täytyypä kommentoida: vuoden sisällä Sandiskin kaksi 64 mt SD-korttia mennyt "rikki". Palautin kauppaan, josta ostin (Anttila) ja sain ihmettelyjen jälkeen uuden tilalle.
Olen nyttemmmin vaihtanut merkkiä.
Lisäyksenä vielä, ettei korttien formatointi onnistunut useallakaan eri välineellä (kamerat, kortin,lukijat).
Lisäyksenä vielä, ettei korttien formatointi onnistunut useallakaan eri välineellä (kamerat, kortin,lukijat).
-
- Site Admin
- Viesti:
Kokeilitko 14.1.2004 diginewseissä mainittua ohjelmaa?hintola kirjoitti:Täytyypä kommentoida: vuoden sisällä Sandiskin kaksi 64 mt SD-korttia mennyt "rikki". Palautin kauppaan, josta ostin (Anttila) ja sain ihmettelyjen jälkeen uuden tilalle.
http://www.digicamera.net/dnews.htm
-
Kiitos vinkistä tosiaan. En ole ehtinyt kokeilla vielä, minulla on kyllä tallessa vielä yksi viallinen kortti....MattiH kirjoitti: Kokeilitko 14.1.2004 diginewseissä mainittua ohjelmaa?
http://www.digicamera.net/dnews.htm
Päivitys: nyt on kokeiltu, ei apua. Ohjelma tulkitsi kortin kirjoitussuojatuksi!