Sigma EF-500 DG Super (Canon) hyllystä

Kokemuksia, vinkkejä, tullit, halvimmat paikat yms. Saksasta, USA:sta jne.
Teal

Sigma EF-500 DG Super (Canon) hyllystä

Viesti Kirjoittaja Teal »

Onkohan jollakin tietoa löytyiskö otsikon salamaa suoraan hyllystä jostain. Mulla on tilaus sisällä ac-fotossa ja ilmoittivat sieltä, että Sigma on toimittaa seuraavan satsin parin viikon päästä.

Käsittääkseni muutama muukin tämän foorumin lukija on tilaamassa samaista salamaa.

Ehkä sitä vielä pari viikkoa jaksaa odotella...
Gichin Funakoshi:
"Kun haaskalinnut hyökkäävät ne lentävät matalalla ojentamatta siipiään. Kun villihärät aikovat hyökätä, ne kyyristyvät alas ja painavat korvansa päätä vasten. Samoin kun viisas aikoo toimia, hän näyttää aina hieman tyhmältä."
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
laite

Viesti Kirjoittaja laite »

Oman kokemukseni mukaan ac-foto saattaa ilmoittaa toimitusajan liian pitkäksi arvioituna. Itse tilasin ST-E2:n ja 420EX:n ja he ilmoittivat, että canon toimittaa kahden viikon sisällä tavarat heille. seuraavana päivänä tulikin jo mailia, että tavarat saapuivat ja paketti lähtee matkaan jos niin haluan.

edit: niinjoo, paketti lähti perjantaina ja oli postissani seuraavan viikon keskiviikkona odottamassa.
malagant

Viesti Kirjoittaja malagant »

http://digital.shop.t-online.de/detail. ... VID%5F1553

Tuolta itse tilailin. Lupasivat pistää postiennakolla, jolloin kulut 25e.

6-8 päivää lupailivat, mutta tiedä sitten milloin tulee. Vielä en ole saanut tilausvahvistusta, kun tilasin sähköpostilla kysellen samalla, että onko varastossa.
malagant

Viesti Kirjoittaja malagant »

Thank you for your order.
We deliver as soon as possible.

Tuollainen viesti tuli äsken. Että jäädäänpä odottelemaan sitten...
Vastaa Viestiin