G3:lle jalustaa
-
G3:lle jalustaa
Te valokuvaamisen pro:t auttakaa aloittelijaa. Olen hankkinut ensimmäisen digikamerani G3:n ja siihen varsin tyytyväinen. Nyt tarttisin kunnon jalustan. Tarkoitus on kuvata luonnossa ja jalustan pitäisi kulkea helposti repussa/rinkassa vaelluksilla. Suositelkaa merkkejä/malleja ja missä on hinnat huokeimmat. Onko G3:n saatavana muita akkuja kuin Canonin, valmistajan tuntuvat kovin arvokkailta? Entäs laturit? Webmastereille suuri kiitos loistavasta sivustosta.
-
- Viesti:
Ny-Camera.commista Haehnelin akku (1300 mA, 67 e + postikulut):
http://s28489807.einsundeinsshop.de/ses ... 00034%3D29
http://s28489807.einsundeinsshop.de/ses ... 00034%3D29
-
- Viesti:
Itse ostin G3:seen vara-akun Servcatista. Akkuja löytyy myös Partcosta. Akut ovat noissa kaupoissa puolet halvempia kuin Canonin alkuperäiset akut.
Jos minun pitäisi nyt ostaa uusi kevyt jalusta, tilaisin Kameralehden ja ottaisin tilaajalahjana Slik-jalustan. Jalusta on muuten aika välttämätön, jos meinaa kuvia saada.
Jos minun pitäisi nyt ostaa uusi kevyt jalusta, tilaisin Kameralehden ja ottaisin tilaajalahjana Slik-jalustan. Jalusta on muuten aika välttämätön, jos meinaa kuvia saada.
-
Jalusta on minullakin hakusessa. Ajattelin hommata semmoisen keveän helposti mukana kulkevan tripodin ja myöhemmin kunnollisen "taistelujalan", missä olisi sitten painoa ja tukevuuttakin jo enemmän.
Netistä löytyy kyllä jonkin verran tuoteinfoa, mutta käyttäjien omakohtainen suositus olisi aina parempi.
Netistä löytyy kyllä jonkin verran tuoteinfoa, mutta käyttäjien omakohtainen suositus olisi aina parempi.
.janne
"Resistance is futile - impedance is imminent."
"Resistance is futile - impedance is imminent."
-
Re: G3:lle jalustaa
No suosittelisin tutustumaan Manfrotto jalustoihin, jos haluat että kuvat eivät mene pilalle huonon jalan takia (tärähdä). Parempiakin toki saa mutta manfrotton halvimmat jalat ovat hyviä hinta/laatu suhteeltaan... (Esim. 190B)
-
Minulla on semmoinen pikkujalusta jossa on mukan kolme jalkaa ja näitä jalkoja voi muokata esim voit iskeä jalustan puunrunkoon kiinni jalustan mukana tulevalla ruuvilla..kaikki työkalut ja osat on mukana jalustan sisällä joka mahtuu paidantaskuun.En muista nimeä mutta taitaa olla joku minigrip!
It's got a cop motor, a 440 cubic inch plant, it's got cop tires, cop suspensions, cop shocks. It's a model made before catalytic converters so it'll run good on regular gas. What do you say, is it the new Bluesmobile or what?
-
No ei ehkä kannata ruuvata kenenkään puuhun ruuveilla mitään kiinni, eri asia jos on omat puut.sepi kirjoitti:Minulla on semmoinen pikkujalusta jossa on mukan kolme jalkaa ja näitä jalkoja voi muokata esim voit iskeä jalustan puunrunkoon kiinni jalustan mukana tulevalla ruuvilla..kaikki työkalut ja osat on mukana jalustan sisällä joka mahtuu paidantaskuun.En muista nimeä mutta taitaa olla joku minigrip!
-
-
- Viesti: