Kuinka kauvan

Nikon D5500, Nikon D3300, Nikon D5300 jne.
eläin

Kuinka kauvan

Viesti Kirjoittaja eläin »

Kuinkahan kauvan teillä toisilla on mennyt akun vaihdossa aikaa.
Minulla jo kolme viikkoa,kamera käyttämäti takuuaika senkun kuluu. :twisted
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
kapama-7

Re: Kuinka kauvan

Viesti Kirjoittaja kapama-7 »

eläin kirjoitti:Kuinkahan kauvan teillä toisilla on mennyt akun vaihdossa aikaa.
Eipä uo mennynnä kauvan. Oliskohan viitisen sekuntia.

Kapa

http://kapasia.blogspot.com/
AsMi

Mulla tuli eilen

Viesti Kirjoittaja AsMi »

Joo, mulla tuli eilen postissa uusi akku. Kesti joku kymmenkunta arkipäivää. Kannattaa häiritä niitä vähän jollain sähköpostilla tms, että miks ei akkua kuulu. Ei siinä pitäis noin kauaa mennä, jos oot lähettäny oikeen akun ohjeiden mukaan. Osta nyt tässä samalla aikaa itelles vara-akku (verkkokaupasta tms) ni on sit semmonenki ja pääset heti kuvaamaan.
villeone

Viesti Kirjoittaja villeone »

minulla meni joku 1-2viikkoa koko projektissa.

onneksi oli toinen akku mikä ei ollut viallinen.
BlueRoan

kauan...

Viesti Kirjoittaja BlueRoan »

Jos nyt siis on kyse siitä viallisesta akkuerästä, jota Nikon yrittää vaihtaa, niin voin sanoa, että mun kohdalla on kestänyt jos turhan kauan. Rekisteröin oman akkuni marraskuun alkupuolella ja tähän päivään asti ei ole kuulunut yhtään mitään.

Onkohan ne edes laittamassa mulle sitä palautuskuorta...?!? :x
kuva_nro99
Viesti:

Re: kauan...

Viesti Kirjoittaja kuva_nro99 »

BlueRoan kirjoitti:Jos nyt siis on kyse siitä viallisesta akkuerästä, jota Nikon yrittää vaihtaa, niin voin sanoa, että mun kohdalla on kestänyt jos turhan kauan. Rekisteröin oman akkuni marraskuun alkupuolella ja tähän päivään asti ei ole kuulunut yhtään mitään.

Onkohan ne edes laittamassa mulle sitä palautuskuorta...?!? :x
Kannaattaa kirjautua Nikonin teknisen neuvonnan sivuille ja kysyä asiaa. Sillein tein itsekin, kun mitään ei kuulunut. Kysymykset suomeksi, jolloin vastauskin tulee suomeksi.. Pitäisi ensi viikon aikana Nikonin mukaan olla kotona miun akku..

Kärsivällisyyttä..
maksy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maksy »

Blueroan: Laitat vaan siel supporttisivulla mailia niille, kielellä ei oo väliä. Tuntuvat vastaavan aina Suomeksi kun katsovat sen sun tiedoista. Sitten laittelevat sulle sen kuoren tulee ja eikun akku postiin. Näin meni ainakin itselläni tuo kun ei mitään alkuun kuulunut.
Vastaa Viestiin