D50 mistä?
-
D50 mistä?
Eli mitä kautta kannattaisi tällä hetkellä ostaa D50. Missä parhaat tarjoukset? Saksasta?
Piti ostaa rajalasta mutta tilanne muuttui kun vanha kamera menikin kaupaksi.
-
Re: D50 mistä?
- NetAnttila myy D50 + 18-55 ja 55-200 Nikkoreita hintaan 899€.nicho kirjoitti:Eli mitä kautta kannattaisi tällä hetkellä ostaa D50. Missä parhaat tarjoukset? Saksasta?
- Saksasta AC-Foto samaa settiä 898€ - Cashback 100€ (toimii ilmeisesti myös Suomessa?) + postikulut
- Topshot sama setti 897€ + postikulut
Muualta saa sitten vähän eri objektiiveilla 850-900€ välille. Saksasta en lähtisi näillä hinnoilla tilaamaan.
-
Itse kävin ostamassa täältä http://www.kalefoto.fi/ .Kävin paikan päällä. Rajala oli mun toinen vaihtoehto mistä olisin käynyt ostamassa.
-
-
"Ei kameraa kannata ostaa jostain kaukomaan rojutorvesta, kun suomalainen kameraliike myy sen melkein samaan hintaan. Asiantunteva myyjäliike on ystävä hädässä vielä jatkossakin. "
no huh huh ... melkein niinpä.
selaappa vaikka guenstigeriä ja löydät kameran hintaan 507 - 100€cashback jota ei saa suomesta, näin rungon hinta 407+pk 25 euroa= 432€.Tämän siis itse maksoin ja kotiin tuli reilussa viikossa tilauksesta.
Suomi hinta rajalasta kysyttynä 590 euroa, ja tuo ero saksan hyväksi 158 e.
Kun kamera paukahtaa niin ainoa neuvo jota myyjäliikkeesi tarjoaa on lähettää se huoltoon, itse tuskin tekevät.
Jas tekniikka hoitaa nikonia(kin) tänä päivänä eli sinne menee takuuaikana joka tapauksessa.
Ja sitten vielä takuusta; suomessa 1 vuosi, saksassa 2.
Eka vuosi menee jas-tekniikan kautta ja seuraava saksan firman.
Mihin siis tuota "ystävää hädässä" tarvitaan ? Soittamaan sinne huoltoon minkä voit itsekin tehdä?
Se on vaan 160 egee aika paljon mahdollisesta puhelinsoitosta...
no huh huh ... melkein niinpä.
selaappa vaikka guenstigeriä ja löydät kameran hintaan 507 - 100€cashback jota ei saa suomesta, näin rungon hinta 407+pk 25 euroa= 432€.Tämän siis itse maksoin ja kotiin tuli reilussa viikossa tilauksesta.
Suomi hinta rajalasta kysyttynä 590 euroa, ja tuo ero saksan hyväksi 158 e.
Kun kamera paukahtaa niin ainoa neuvo jota myyjäliikkeesi tarjoaa on lähettää se huoltoon, itse tuskin tekevät.
Jas tekniikka hoitaa nikonia(kin) tänä päivänä eli sinne menee takuuaikana joka tapauksessa.
Ja sitten vielä takuusta; suomessa 1 vuosi, saksassa 2.
Eka vuosi menee jas-tekniikan kautta ja seuraava saksan firman.
Mihin siis tuota "ystävää hädässä" tarvitaan ? Soittamaan sinne huoltoon minkä voit itsekin tehdä?
Se on vaan 160 egee aika paljon mahdollisesta puhelinsoitosta...