Inside Photoshop 6
-
- Viesti:
Inside Photoshop 6
Yllämainittua kirjaa saa 20€,minulla on koneellani Photoshop 5.5 ,olisikohan kirjasta apua 5.5 opiskelussa?Vai löytyykö 5.5 opiskeluun jotain teosta?
-
inside photoshop 6
Fotari 5.5 käyttöoppaita taitaa löytyä vähän nihkeästi, tämä ohjelmaversio oli eräänlainen päivitys versio. Akateeminen myy kirjaa "ADOBE PHOTOSHOP 5. TEHOKÄYTTÄJÄN OPAS", hinta on n. 70 euroa. Uskoisin kuitenkin että tuosta kutos version manuaalista saisit kuitenkin paljon enemmän irti ja jos mahdollista niin kannattaisi harkita myös ohjelman päivittämistä ainakin kutosversioon saakka. Ohjelman käyttöliittymä muuttui aika paljon kutosversiossa ja uusia versiotahan siitä tulee kokoajan...
-
- Site Admin
- Viesti:
Re: Inside Photoshop 6
Minulla näytti olevan laihan manuaalin lisäksi hyllyssäni ainakin yksi 5.5-kirja: Photoshop for Windows & Macintosh. Elaine Weinmann & Peter Lourekas. Peachpit Press. ISBN 0-201-69957-5. Visual Quickstart Guide. 412 sivua.sihvo kirjoitti:Yllämainittua kirjaa saa 20€,minulla on koneellani Photoshop 5.5 ,olisikohan kirjasta apua 5.5 opiskelussa?Vai löytyykö 5.5 opiskeluun jotain teosta?
Kirja on minulle tarpeeton, joten voisin sen myydä esim. hintaan 5 euroa. Kirja on uutta vastaavassa kunnossa. Lisäksi minulla on Photoshop 5 -versiosta Biblen ohella useita muita kirjoja (engl. ehkä yksi suomeksi). Jos kiinnostaa, niin lähtevät edullisesti (n. 5 euroa/kpl). Ehtona nouto Helsingin keskustasta.
Deke McClelland jakeli aikoinaan webissä hyvän oppaan 5.5:sta, kun siitä ei riittänytkään Bible:ksi asti.
Armi Hölttö
www.digicamera.net
www.digicamera.net