Saako Canon Pixma ip-4000:een sellaista pitkää panoraamapaperia?
En ole sitä ainakaan missään huomannut!
Epsoniin vastaavaa ainakin saa, mutta värit tulostuu aivan erilaisina kuin Canonin omaan paperiin, ja käsin värisäätöjen tekeminen on toivotonta hommaa!
Panoraamapaperia Canoniin?
-
-
Kuinka leveitä panoraamoja IP4000:lla pystyy tulostamaan? En ole löytänyt mitään virallisia speksejä asiasta, ja olen itse asiassa luullut, että maksimitulostuskoko on A4. Itselläni on kyseinen printteri, ja panoraamojakin olisi tulostettavina.mudd kirjoitti:Mä ostin jostain valokuvaliikkeestä poistomyyntikorista Agfan valokuvapanoraamapapuruskaa mille mielestäni tulee ihan hyvää jälkea Pixma IP-4000:lla
Mutta jos sopivan panoraamapaperin saatavuus on huono, ei kai auta kuin etsiä sopiva online-tulostuspalvelu tai ostaa Epsonin tulostin.
-
Fotonetti tulostaa nykyisin myös panoraamaa.spotmatic kirjoitti:Kuinka leveitä panoraamoja IP4000:lla pystyy tulostamaan? En ole löytänyt mitään virallisia speksejä asiasta, ja olen itse asiassa luullut, että maksimitulostuskoko on A4. Itselläni on kyseinen printteri, ja panoraamojakin olisi tulostettavina.mudd kirjoitti:Mä ostin jostain valokuvaliikkeestä poistomyyntikorista Agfan valokuvapanoraamapapuruskaa mille mielestäni tulee ihan hyvää jälkea Pixma IP-4000:lla
Mutta jos sopivan panoraamapaperin saatavuus on huono, ei kai auta kuin etsiä sopiva online-tulostuspalvelu tai ostaa Epsonin tulostin.
-
- Viesti:
Luettelo Canonin papereista on vaikkapa täällä:
http://www.eppo.fi/sivut/canonmustesuihkupaperit.html
20x60 cm panoraamapaperia saa muuten (Epsoniinkin) halvemmalla ostamalla A2-kokoa ja halkaisemalla sen. Se ns. panoraamakoko on nimittäin just tarkkaan puolet A2:sta.
Pitää vain hankkiutua paketin kanssa johonkin, missä on kunnollinen leikkuri - tai sitten oltava pirun huolellinen sen mattoveitsen kanssa. Hävikki pienentää sitä säästöä.
http://www.eppo.fi/sivut/canonmustesuihkupaperit.html
20x60 cm panoraamapaperia saa muuten (Epsoniinkin) halvemmalla ostamalla A2-kokoa ja halkaisemalla sen. Se ns. panoraamakoko on nimittäin just tarkkaan puolet A2:sta.
Pitää vain hankkiutua paketin kanssa johonkin, missä on kunnollinen leikkuri - tai sitten oltava pirun huolellinen sen mattoveitsen kanssa. Hävikki pienentää sitä säästöä.
spesialisti
gmail(at)sakari.fi
spesialisti
gmail(at)sakari.fi