Canon 300D (kit) saatavuus
-
Canon 300D (kit) saatavuus
Onko jossain myytävä muutakin kuin 'eioo:ta' tai 'tilauksessa', luulisi että Canonin tehtaat käy kuumana tehdessään 300D:tä, mihin ne kamerat menee?? :)
-Tero
-Tero
-
- Viesti:
Re: Canon 300D (kit) saatavuus
Ainakin AC-Fotolla (www.ac-foto.com) oli pari viikkoa sitten varastossa.laamadod kirjoitti:Onko jossain myytävä muutakin kuin 'eioo:ta' tai 'tilauksessa', luulisi että Canonin tehtaat käy kuumana tehdessään 300D:tä, mihin ne kamerat menee?? :)
-Tero
.Wagner
Balnea, vina, Venus corrumpunt corpora nostra. Sed vitam faciunt bvV.
Balnea, vina, Venus corrumpunt corpora nostra. Sed vitam faciunt bvV.
Tässä AC-Foton vastaus tänä aamuna lähettämääni kyselyyn:
Dear Mr. Salven,
thanks for your request. We expect the next delivery of the Canon EOS 300 D Kit for the beginning of next week.
The delivery time with UPS to Finland is 2-3 days.
Please contact us for any further details.
Best regards
Stefan Rademacher
Team AC-Foto
http://www.ac-foto.com
info@ac-foto.com
Tel. +49 (241) 30007
Fax. +49 (241) 24608
Jonka jälkeen tilasin ja "toivon" olevani onnellinen 300D:n omistaja ensiviikolla.
T. Kimi
Dear Mr. Salven,
thanks for your request. We expect the next delivery of the Canon EOS 300 D Kit for the beginning of next week.
The delivery time with UPS to Finland is 2-3 days.
Please contact us for any further details.
Best regards
Stefan Rademacher
Team AC-Foto
http://www.ac-foto.com
info@ac-foto.com
Tel. +49 (241) 30007
Fax. +49 (241) 24608
Jonka jälkeen tilasin ja "toivon" olevani onnellinen 300D:n omistaja ensiviikolla.
T. Kimi
-
http://www.imaging-one.de/Kameras/CanonEOS300D.htm
"Versandfertig innerhalb von 24 Stunden " eli varastossa pitäisi olla - kannattaa toki varmistaa ja kysyä. Kommenteista päätellen tuolla kaupalla on ollu lähes koko ajan hyvä saatavuus noissa. Postikulut kai 25 euroa.
"Versandfertig innerhalb von 24 Stunden " eli varastossa pitäisi olla - kannattaa toki varmistaa ja kysyä. Kommenteista päätellen tuolla kaupalla on ollu lähes koko ajan hyvä saatavuus noissa. Postikulut kai 25 euroa.
-
Itse ostin D300 kitin täältä brittien Amazonilta (www.amazon.co.uk) hintaan £799, tilasin 2.11., kamera lähti matkaan 5.11. ja lähetti soitteli ovikelloa Lontoossa 6.11. aamulla paketti kainalossa. Ensimmäiset kuvat ovat jo Photoshopissa.
Mielestäni Amazon toimittaa koko EU:n alueelle, mutta hinnat taitavat olla hieman Saksaa korkeampia.
Mielestäni Amazon toimittaa koko EU:n alueelle, mutta hinnat taitavat olla hieman Saksaa korkeampia.
-
Toinen vaihtoehto on ihan saksan amazon (http://www.amazon.de)Tim kirjoitti:Mielestäni Amazon toimittaa koko EU:n alueelle, mutta hinnat taitavat olla hieman Saksaa korkeampia.
300d kitti maksaa EUR 1089,00
siis ihan jos amazoneista puhutaan vain.
-
Tilasin Canon EOS 300D kit paketin New York Camerasta kaksi viikkoa sitten (27.10.). Tänään sain heiltä tiedusteluihini oheisen vastauksen:
Hi xxxxx, thanks for the mail.
Sorry about the delay here. Canon are very slow with the shipment of these cameras at the moment. I have been told that further suplies should be reaching us in November.
As soon as we have more news we will be in touch.
Thanks for your patience,
Best regards,
Gxxxxx Mxxxxxxxxx,
Your New York Camera Team.
=>
Mail AC-Fotoon heidän tilanteestaan ja vastauksena:
The Set isn't deliverable at the moment, but we exprct the delivery
for the beginning of next week.
The shipping will take 2-3 days.
=>
Oma tilaukseni vaihtui AC-Fotoon
Hi xxxxx, thanks for the mail.
Sorry about the delay here. Canon are very slow with the shipment of these cameras at the moment. I have been told that further suplies should be reaching us in November.
As soon as we have more news we will be in touch.
Thanks for your patience,
Best regards,
Gxxxxx Mxxxxxxxxx,
Your New York Camera Team.
=>
Mail AC-Fotoon heidän tilanteestaan ja vastauksena:
The Set isn't deliverable at the moment, but we exprct the delivery
for the beginning of next week.
The shipping will take 2-3 days.
=>
Oma tilaukseni vaihtui AC-Fotoon
-
-
Juu, rahalla saa ja hevosella....juhako kirjoitti:Ei sitä näköjään tarvitse kahta viikkoa odottaa, että saisi sen Saksasta.
PS. mukana tuli suomenkielinen manuaali + 256 Mb CF-kortti
Mutta miten tuo hinta sitten jonka maksoit? Jotkut ovat valmiita odottamaan muutamankin viikon säästääkseen satasen tai pari.
-
AC-fotosta...
Tilasin 4.11 AC-fotosta 300D kitin hintaan 1089€. Kamera lähti liikkeelle kymmenen minuutin päästä tilauksestani. Ja olisi ollut jo 7.11 minulla mutta kun UPS:llä tampereella olivat hituroineet...:D:D kamera tulee minulle ensi viikon alussa.. Mutta AC-fotossa ihan hyvää palvelua ja todella nopeaa vastausta maileihin..
Samaa toivon minäkin, että tämä mies on onnellinen 300D:n omistaja parin päivän päästä....:)
Samaa toivon minäkin, että tämä mies on onnellinen 300D:n omistaja parin päivän päästä....:)
-
- Viesti:
Jaa... Ostin eilen 300D:n Oulun kuvasta hintaan 1295. Niitä oli tullut muutama. Ovat menneet täälläkin kuin kuumille kiville.
rajalacamera.fi:stä voip myös kysellä...
Pätevä laite häätyy myöntää ja äkkiä oppi käyttämäänkin. Edellinen kamera on norm EOS 300.
Niin ja tänäänhän on kaikki mäet täynnään valokuvaajia =)
http://www.ursa.fi/extra/taivaalla/tamakuu/erikois.html
rajalacamera.fi:stä voip myös kysellä...
Pätevä laite häätyy myöntää ja äkkiä oppi käyttämäänkin. Edellinen kamera on norm EOS 300.
Niin ja tänäänhän on kaikki mäet täynnään valokuvaajia =)
http://www.ursa.fi/extra/taivaalla/tamakuu/erikois.html
-
Itse tilasin ensimmäisen kameran Saksasta (Dimage 7), joten olen tietoinen noista ulkomaiden hinnoista. Tällöin oli myös mukana suomenkielinen manuaali (cd:llä kylläkin). Olisin myös nyt halunnut tilata Saksasta hintaeron johdosta, mutta olen lähdössä työmatkalle pariksi kolmeksi kuukaudeksi, joten en uskaltanut jättää tilausta noihin saksalaisiin verkkokauppoihin. Ja sitten vielä hinnasta. Jos joku liike esim. saksanmaalla myyn tuotetta hintaan x, niin siihen täytyy mielestäni lisätä postikulut, jotta se olisi vertailukelpoinen suoraan suomalaisesta kaupasta haettuun tuotteeseen. Tämän asian moni unohtaa.
Noista manuaaleista sen verran, että itse olen valmis maksamaan enemmän kun on kyseessä näinkin tekninen laite kuin digikamera. Jos on kyse astianpesukoneesta tai tv:stä, niin suomenkieliset ohjeet ovat ensinnäkin täynnä käännösvirheitä ja toiseksi täysin käsittämätöntä tekstiä.
Noista manuaaleista sen verran, että itse olen valmis maksamaan enemmän kun on kyseessä näinkin tekninen laite kuin digikamera. Jos on kyse astianpesukoneesta tai tv:stä, niin suomenkieliset ohjeet ovat ensinnäkin täynnä käännösvirheitä ja toiseksi täysin käsittämätöntä tekstiä.
-
- Viesti:
Pari 300:sta vielä jäljellä...
Eli Vantaan Tammiston Hirvoxissa on vielä pari kappaletta 300:sta jäljellä, sillä itse haín sieltä kamerani, ja pari jäi. Reippaasti keula kohti Hirvoxia ja kysykää sieltä Veskua, niin kamera löytyy kyllä.
tv:jugi
tv:jugi
-
- Viesti:
Itse tein tilauksen yhden tukkurin kautta ja olen odottanut kameraani noin kuukauden. Vastauksia ei enää edes tule, tai jos tulee, niin ne ovat tyyliin: "tulossa ehkä kahden viikon päästä".
Olen aika lievästi sanoen kyllästynyt tähän, tekisi mieli vain ostaa mistä saa, hinnasta välittämättä.
Ihme tilanne tämän mallin kanssa, menisi kaupaksi kuin puuro hullulle, mutta kaupat eivät saa tavaraa.
Olen aika lievästi sanoen kyllästynyt tähän, tekisi mieli vain ostaa mistä saa, hinnasta välittämättä.
Ihme tilanne tämän mallin kanssa, menisi kaupaksi kuin puuro hullulle, mutta kaupat eivät saa tavaraa.
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
- Viesti:
300D kitin saatavuus
Nyt se sitten tuli tänä aamuna työpaikalle. Tilauksen tein viime maanantaina AC-fotolle, samalla kun peruin NYC:ltä. Vielä en ole muuta kuin ihaillut ja akkua pitänyt latauksessa. Paketti oli Suomessa jo torastaina, vaan kun eivät tänne susirajalle saanet sitä viikonlopuksi. Kitti 256 kortin kera tuli maksamaan 1032 Eur toimituksineen. Opaskirja on saksankielinen, pitäneen noutaa netistä se englishversio.