Hinnat Portugalissa (Madeira)?

Kokemuksia, vinkkejä, tullit, halvimmat paikat yms. Saksasta, USA:sta jne.
snap
Viesti:

Hinnat Portugalissa (Madeira)?

Viesti Kirjoittaja snap »

Ajattelin katsastaa objektiivien hintoja loman yhteydessä Madeiralla. Jos jollakulla on tietoa sikäläisestä hintatasosta (kenties lomilla on tullut vilkaistua), olen kiinnostunut tiedoista.

Oikeastaan muuta en tiedä, kuin että palkkataso on tuolla huomattavasti alhaisempi kuin Suomessa, mutta se nyt ei välttämättä hinnoissa näy.
Snap - EOS 10D -
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
snap
Viesti:

Re: Hinnat Portugalissa (Madeira)?

Viesti Kirjoittaja snap »

snap kirjoitti:Ajattelin katsastaa objektiivien hintoja loman yhteydessä Madeiralla. Jos jollakulla on tietoa sikäläisestä hintatasosta (kenties lomilla on tullut vilkaistua), olen kiinnostunut tiedoista.
No, itse itselleni vastaten. Kiertelin Funchalin fotoliikkeitä. Kenties parissakymmenessä tuli käytyä. Objektiiveja löysin vain parista, ja niistäkin vain muutaman kappaleen, enkä laajakulmia ollenkaan. Hinnat olivat Suomen hintoja korkeammat. Digipokkareita oli tarjolla runsaasti, mutta hinnat 10-20% korkeammat kuin Suomessa. Järkkäreistä - kahdessa kaupassa näytti olevan jopa D60 myynissä.

Lopulta katselin vielä jalustoja. Löysin muutamia sekalaisia, hinnat vaihtelivat 30 EURosta 100 EURoon, mutta jalustaakaan ei lopulta tullut hankittua. Ei näyttänyt kannattavan.

Mitään ei jäänyt käteen - liikuntaa tuli kyllä. :)
Snap - EOS 10D -
Vastaa Viestiin