valokuva + muut materiat ?

Jollei löydy muuta lokeroa, niin tänne. Aiheen on kuitenkin jotenkin liityttävä kuvaukseen.
kmanu

valokuva + muut materiat ?

Viesti Kirjoittaja kmanu »

Joulu lähestyy ja olisi kiva antaa persoonallisia lahjoja.
Osaako kukaan sanoa mitä kaikkea( tai siis edes jotain) valokuvalle voi tehdä kotikonstein? Olen nähnyt hienoja juttuja, jossa valokuvia on siirretty puulle, kiville, posliinille.
Mikäköhän on jutun salaisuus?
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
HBP
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HBP »

Laita ihan vain kehyksiin :) Säilyvyys on hiukan parempi. Ainakin sen takia, että ei lennä roskikseen/varastoon parin vuoden päästä ja vie vähän tilaakin seinällä.
grafia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja grafia »

Jos käytössäsi on mustesuihkutulostin, hanki erikoisvalmisteisia paperiarkkeja, joille voi tulostaa kuvan. Kuva kiinnitetään silitysraudalla kankaalle. Arkkeja on pakkauksessa muutama ja hinta 15 - 20 euroa. Ainakin Canonille, HP:lle ja Epsonille on omat paperinsa.

Kun siskonpoika meni armeijaan, tein ikävästä riutuvalle tyttöystävälle hänen kuvastaan tyynyliinan. Pidettyjä lahjoja ovat olleet myös lemmikinkuvat kankaalle esim. T-paitaan painettuna.

Tämä nyt ei ole täysin kotikonstein toteutettavissa, mutta jos kimppaan saa muita, niin melko edullinen lahjaidea.
HBP
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HBP »

Jaa tuota tuohan kuullosti jopa fiksulta idealta :)
kmanu

Viesti Kirjoittaja kmanu »

Just tuollaista vinkkiä etsiskelinkin! Olen nimittäin huomannut, että ihmiset tykkää omista ja rakkaittensa kuvista, varsinkin jos ne on hyviä. Mutta ihan vaan kuva kehyksiin ja seinälle on kyllä mun kohdalla kokenut inflaation. Täytyy kokeilla tota erikoispaperia. Väritulostinkin löytyy sopivasti. Kiitos vaan!
Vastaa Viestiin