Mistä pitkiä panoraamatulosteita?

Printterit, skannerit, online-tulostukset
Robert

Mistä pitkiä panoraamatulosteita?

Viesti Kirjoittaja Robert »

Hei,

Olen varsin tyytyväinen nettifotopalvelujen käyttäjä. Satunnaisesti kun tilaan kuvia, niin olen huojentunut siitä että ei tarvitse nähdä päänvaivaa mustesuihkutulostimen kunnossapidosta. Suuttimet kun ilmeisesti tuppaavat edelleenkin kuivumaan umpeen ellei käytä säännöllisesti.

No se siitä johdannosta. Haluaisin kuitenkin tulostaa joitakin pitkiä panoraamakuvia, joiden formaatti olisi vapaa. Omalla printterillä ja rullapaperillahan tämä onnistuisi - kysymys kuuluu: onko millään nettipalvelulla tätä tarjolla? Tai joku tulostamo pääkaupunkiseudulla? Paljonko maksaa?

:?:
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
OskuK

Viesti Kirjoittaja OskuK »

Minkä kokoisesta kuvasta mahtaisi olla kysymys? Vai onko nimenomaan olennaista että kuva on katkottu jo valmiiksi?

Itse tein Ifille kuvan jossa oli kolme panoraamaa päällekäin ja tilasin sen 50x75 paperille.
Aika Moni tulostus- kopio- ja mainosfirma tekee vedoksia isolla rullatulostimella, joten periaatteessa paikkoja on todella paljon. Hinnanmuodostuksessa kuvan pituus on relevantti, eli joutuu maksamaan koko leveydenkin, vaikka se jäisi valtaosin valkoiseksi..eikä kukaan tee valmiiiksileikkuuta sisällyttämättä sitä hintoihin..

Waldo's Peoplen Waldo:

"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
hsm

Viesti Kirjoittaja hsm »

Uutiset 14.11.

Fotonetti.fi - kuvapalvelun tuotevalikoima on tuplaantunut. Lisäkapasiteetin ohella uudet laitteistot mahdollistavat seuraavien kuvakokojen tilaamisen:
20x60 cm panorama
20x90 cm panorama
30x40 cm
30x45 cm
30x60 cm panorama
30x90 cm panorama
eesau

Viesti Kirjoittaja eesau »

Fotonetilla tosiaan oli uusia kokoja. Jopa 30x90 oli mielestäni asiallisen hintainen 19,90 e.
http://www.fotonetti.fi
Vastaa Viestiin