Muotokuvia
-
- Viesti:
Muotokuvia
Miksi ketään ei heitä muotokuva galleriaa esille? Aiheet ovat näissä näytillä olleissa aina samanlaisia tylsiä, on makroa, taloja, merta, auringonlaskuja.
-
Offtopiccia:
Jos kysytään miksi kukaan ei heitä niin ehkä joku voisikin ;)
Mistä tämä ketä-ketään sanontatyyli on oikein tullut?
Tämänkin päivän aikana on monta kertaa tullut silmille.
Pitääkö tästä lähteä äidinkielen oppitunneille kun ei ymmärrä enää kieltä.
Helpotti :)
ps. en ole yrmyniska pilkunviilaaja joka puuttuu jokaiseen kijroitusvirheeseen...
Jos kysytään miksi kukaan ei heitä niin ehkä joku voisikin ;)
Mistä tämä ketä-ketään sanontatyyli on oikein tullut?
Tämänkin päivän aikana on monta kertaa tullut silmille.
Pitääkö tästä lähteä äidinkielen oppitunneille kun ei ymmärrä enää kieltä.
Helpotti :)
ps. en ole yrmyniska pilkunviilaaja joka puuttuu jokaiseen kijroitusvirheeseen...
raamise kirjoitti:mä voisin laittaa pari tältä koneelta, jos joku kertoo kuinka kuva liitetään vastaustekstiin?
Koodi: Valitse kaikki
[img]kuvan.osoite.netissä.jpg[/img]
aloitetaan sitten tällä:
-
- Viesti:
Re: Muotokuvia
No jos sinulla on sitten niitä "ei tylsiä kuvia", niin pistä toki näytille. Jos et itse laita galleriaa esille niin käy sitten katselemassa fredmirandasta, siellä on ainakin hienoja muotokuvia esillä.mikko kirjoitti:Miksi ketään ei heitä muotokuva galleriaa esille? Aiheet ovat näissä näytillä olleissa aina samanlaisia tylsiä, on makroa, taloja, merta, auringonlaskuja.
-
- Viesti:
-
- Site Admin
- Viesti:
Miksi et itse herättäisi sitä henkiin? :)mikko kirjoitti:
Näin on käynyt, harmi sinä olit ainoa joka kuvan pani. Erittäin hyvä kuva!!
Itse haluaisin nähdä enemmän kuvagallerioita, missä on ihmisiä eikä vain tylsiä maisemia ym.
Armi Hölttö
www.digicamera.net
www.digicamera.net
Re: Jatkuu
hienoa jälkeä :)rontti kirjoitti:No, jatketaan juttua: tässäpä yksi kuva.....
-
- Viesti:
Jos ei ole ainuttakaan kuvaa niin miten sen herättää henkiin?armih kirjoitti:Miksi et itse herättäisi sitä henkiin? :)mikko kirjoitti:
Näin on käynyt, harmi sinä olit ainoa joka kuvan pani. Erittäin hyvä kuva!!
Itse haluaisin nähdä enemmän kuvagallerioita, missä on ihmisiä eikä vain tylsiä maisemia ym.
======================
-
- Viesti:
kukas tollasta on levittänyt? :)SPK kirjoitti:Nimenomaan, mutta siihen tarviotaan kalusto ja hiukan tietotaitoa.euka kirjoitti:Ottamalla niitä?SPK kirjoitti: Jos ei ole ainuttakaan kuvaa niin miten sen herättää henkiin?
=> Viittasin lähinnä tuohon rekka-autolliseen bs:ää mitä eräs on täällä levittänyt
-
Hyvä tiukka croppaus....ja skarppi.
Tosin kuten mainitsit, toinen silmä on ohi tarkennuksen...mutta jos et olisi maininnut, ei olisi välttämättä huomannut. Se on hyvä.
Simo
www.wildkite.net
Tosin kuten mainitsit, toinen silmä on ohi tarkennuksen...mutta jos et olisi maininnut, ei olisi välttämättä huomannut. Se on hyvä.
Simo
www.wildkite.net
heh, viriilit naaraat on liukkaita liikkeissään :)simos kirjoitti:Hyvä tiukka croppaus....ja skarppi.
Simo
www.wildkite.net
ei vaan, pidän tiukoista rajauksista, häiritsee vaan hieman toi kun jäi tosiaan toi silmä epätarkaksi. sitä se on kun leikkii 50mm f1.8 objektiivilla isoimmalla aukolla :)
edit: kännissä taas kirjoiteltu jotain :D
Viimeksi muokannut laite, Loka 27, 2003 17 : 09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Noh....tää kun tässä kuvia esitellään... mä en oo erikoistunu noihin muotokuviin, mutta yritetään nyt...
Simo
www.wildkite.net
Simo
www.wildkite.net