Canon 10D :: hyvät objektiivit ja lisälaitteet ?

Objektiivit, filtterit, loitot jne.
jruots
Viesti:

Re: Canon 10D :: hyvät objektiivit ja lisälaitteet ?

Viesti Kirjoittaja jruots »

PPi kirjoitti:Mitenkäs muuten tuolta Akibasta, tuleeko sieltä tavaroihin suomenkielisiä manuaaleja ollenkaan? Akiba taisi harrastaa omaa maahantuontia?
Eipä tullut suomenkielisiä manuskoita ainakaan Canonin 70-200mm f/4L:n mukana.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
MattiH
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MattiH »

Noissa kuluttajatason Canoneissa (Ixukset, G-sarja jne) Akiban sivuilla lukee melkein kaikissa, että mukana tulevat suomenkieliset ohjeet. Kalliimpien mallien (300D, 10D, 1D, 1Ds) ei ole mitään suomenkielisistä manuaaleista.

Voisi Canonin objektiivien ohjelätysköissä olla edes syväterävyystaulukko, niin olisi jotain hyötyä...
PPi

Viesti Kirjoittaja PPi »

MattiH kirjoitti:Voisi Canonin objektiivien ohjelätysköissä olla edes syväterävyystaulukko, niin olisi jotain hyötyä...
Valitettava puute kyllä. Vaikka meneekin vähän off-topic puolelle, niin nämä Don Flemingin pikkuohjelmat vaikuttavat aika näppäriltä taulukkojen luomiseen: http://dfleming.ameranet.com/
alis
Viesti:

ÄL?

Viesti Kirjoittaja alis »

Ajattelin itse rungon kaveriksi vaihtaa 28-80mm 2.8-4 L linssin, onkos jollain hajua siitä sopivuudesta, oletan että kumminkin kaikki pitäisi toimia koska ohan se C ja vielä L, arvostelut on ollut ihan linssin hankinnan kannalla..
trsqr

Re: ÄL?

Viesti Kirjoittaja trsqr »

alis kirjoitti:Ajattelin itse rungon kaveriksi vaihtaa 28-80mm 2.8-4 L linssin, onkos jollain hajua siitä sopivuudesta, oletan että kumminkin kaikki pitäisi toimia koska ohan se C ja vielä L, arvostelut on ollut ihan linssin hankinnan kannalla..
Sopii hyvin. Itselläni on ko. objektiivi ollut käytössä kuukauden päivät. Ostin omani eBaystä Saksasta noin 500 eurolla. Muuten noita näkee suht harvoin liikkeellä.

-olli
trsqr

Re: Canon 10D :: hyvät objektiivit ja lisälaitteet ?

Viesti Kirjoittaja trsqr »

wagner kirjoitti:pakko kysäistä, että onko kenelläkään kokemusta Sigman salamoista Canoneissa (10D, 300D?). AC-Fotossa näyttäisi olevan seuraavat kaupan:

EF-500 Super 191€
EF-500 DG Super 229€
EF-500 DG ST 159€
Itse hankin tuon EF-500 DG ST:n omaa 10D:tä varten, ja tyytyväinen olen ollut. Salamalle on minulla todella vähän käyttöä, mutta silloin kun sitä on ollut, on homma toiminut kuin se kuuluisa junan vessa. Kirjoittelin jossain vaiheessa omia käyttökokemuksiani osoitteeseen http://www.trsqr.net/photo/ef500dg.html , josta voi käydä lukaisemassa jos kolmas kotimainen sujuu.

-olli
Vastaa Viestiin