Eipä tullut suomenkielisiä manuskoita ainakaan Canonin 70-200mm f/4L:n mukana.PPi kirjoitti:Mitenkäs muuten tuolta Akibasta, tuleeko sieltä tavaroihin suomenkielisiä manuaaleja ollenkaan? Akiba taisi harrastaa omaa maahantuontia?
Canon 10D :: hyvät objektiivit ja lisälaitteet ?
-
- Viesti:
Re: Canon 10D :: hyvät objektiivit ja lisälaitteet ?
-
- Site Admin
- Viesti:
Noissa kuluttajatason Canoneissa (Ixukset, G-sarja jne) Akiban sivuilla lukee melkein kaikissa, että mukana tulevat suomenkieliset ohjeet. Kalliimpien mallien (300D, 10D, 1D, 1Ds) ei ole mitään suomenkielisistä manuaaleista.
Voisi Canonin objektiivien ohjelätysköissä olla edes syväterävyystaulukko, niin olisi jotain hyötyä...
Voisi Canonin objektiivien ohjelätysköissä olla edes syväterävyystaulukko, niin olisi jotain hyötyä...
-
Valitettava puute kyllä. Vaikka meneekin vähän off-topic puolelle, niin nämä Don Flemingin pikkuohjelmat vaikuttavat aika näppäriltä taulukkojen luomiseen: http://dfleming.ameranet.com/MattiH kirjoitti:Voisi Canonin objektiivien ohjelätysköissä olla edes syväterävyystaulukko, niin olisi jotain hyötyä...
-
- Viesti:
ÄL?
Ajattelin itse rungon kaveriksi vaihtaa 28-80mm 2.8-4 L linssin, onkos jollain hajua siitä sopivuudesta, oletan että kumminkin kaikki pitäisi toimia koska ohan se C ja vielä L, arvostelut on ollut ihan linssin hankinnan kannalla..
-
Re: ÄL?
Sopii hyvin. Itselläni on ko. objektiivi ollut käytössä kuukauden päivät. Ostin omani eBaystä Saksasta noin 500 eurolla. Muuten noita näkee suht harvoin liikkeellä.alis kirjoitti:Ajattelin itse rungon kaveriksi vaihtaa 28-80mm 2.8-4 L linssin, onkos jollain hajua siitä sopivuudesta, oletan että kumminkin kaikki pitäisi toimia koska ohan se C ja vielä L, arvostelut on ollut ihan linssin hankinnan kannalla..
-olli
-
Re: Canon 10D :: hyvät objektiivit ja lisälaitteet ?
Itse hankin tuon EF-500 DG ST:n omaa 10D:tä varten, ja tyytyväinen olen ollut. Salamalle on minulla todella vähän käyttöä, mutta silloin kun sitä on ollut, on homma toiminut kuin se kuuluisa junan vessa. Kirjoittelin jossain vaiheessa omia käyttökokemuksiani osoitteeseen http://www.trsqr.net/photo/ef500dg.html , josta voi käydä lukaisemassa jos kolmas kotimainen sujuu.wagner kirjoitti:pakko kysäistä, että onko kenelläkään kokemusta Sigman salamoista Canoneissa (10D, 300D?). AC-Fotossa näyttäisi olevan seuraavat kaupan:
EF-500 Super 191€
EF-500 DG Super 229€
EF-500 DG ST 159€
-olli