D70 firmware 2.0 imurointi ei onnaa.
-
D70 firmware 2.0 imurointi ei onnaa.
Hei,
Olen rekisteröitynyt Nikonin sivuille, mutta kirjautuminen teknisen tuen sivulle ei vain onnistu (joo kyllä olen varma asiasta), joten firmwaretiedostojen imurointi ei myöskään onnaa.
Voisiko joku laittaa mulle ne kaksi tiedostoa vaikka s-postilla?
Tai mahdollisesti kertoa kuinka ne saa muuten tai sit just tuolta sivulta (jollain ollut samoja ongelmia?)
Asennusohjeet löysin Nikon-USA sivuilta ilman kirjautumista.
Tiedostot osoitteeseen:
d70fw20@luukku.com
Kiitos!
Ystävällisin terveisin
Fkuti
Olen rekisteröitynyt Nikonin sivuille, mutta kirjautuminen teknisen tuen sivulle ei vain onnistu (joo kyllä olen varma asiasta), joten firmwaretiedostojen imurointi ei myöskään onnaa.
Tai mahdollisesti kertoa kuinka ne saa muuten tai sit just tuolta sivulta (jollain ollut samoja ongelmia?)
Tiedostot osoitteeseen:
d70fw20@luukku.com
Kiitos!
Ystävällisin terveisin
Fkuti
-
-
Re: D70 firmware 2.0 imurointi ei onnaa.
Meilattu klo 12.48Fkuti kirjoitti:Hei,
Tiedostot osoitteeseen:
d70fw20@luukku.com
Kiitos!
Ystävällisin terveisin
Fkuti
Terkkuja E
Ps. nuo jenkkipäivitykset käy, käytän itse niitä, vaikka olenkin rekisteröitynyt, se on vaan niin hankalaa sen kanssa.
-
Re: D70 firmware 2.0 imurointi ei onnaa.
Vihje: rekisteröidy uudestaan "tekniset tuen" sivuilla ihan samoilla tunnuksilla kuin teit aiemmin. Silloin pääset loggaamaan sisään myös tekniset tuen sivuilla.Fkuti kirjoitti:Hei,
Tiedostot osoitteeseen:
d70fw20@luukku.com
Kiitos!
Ystävällisin terveisin
Fkuti
Rekisteröidyin itse Nikonin sivuille perjantaina. Sama juttu, en päässyt kirjautumaan sisään teknisen tuen sivulla. En voinut myöskään lähettää sivujen kautta kommenttia/kysyä apua ongelmaani, koska en voinut logata sisään. Typerä systeemi.
Lähettelin sitten mailia Nikonin sivuilta löytyvään osoitteeseen. Tuli vastaus, että olen lomalla, ota yhteys henkilöön x. Pistin mailia henkilölle x, sama juttu. Ota yhteys plaplaa. Tuli sitten lähetettyä viesti aina monelle henkilölle, joista kukaan ei viitsinyt vastata. Olis varmaan pitänyt soittaa...
Eksyin vahingossa Nikonin UK:n sivuille ja siellä oli mainittu, että pitää rekisteröityä uudestaan tekniset tuen sivuilla.
Suomen Nikon voisi kyllä tiedottaa vähän paremmin asioista.
-
Rekisteröityminen
Rekisteröinnissä oli mahdollisuus erilaisiin rekisteröitymisiin. Pitää olla "camera owner" ja antaa kameran sarjanumero, jotta päivityksiä saa. Minulla tämän korjaaminen auttoi.
-
No joo, kyllä sitä ihan ollaan "camera owner" ja on syötetty sarjanumero sille varattuun kohtaan kahteenkin kertaan. Tiedotkin tarkastettiin useaan kertaan.
Tässä vielä linkki:
http://www.europe-nikon.com/productregi ... guageId=22
Tässä vielä linkki:
http://www.europe-nikon.com/productregi ... guageId=22
-
-
Nikonin Euroopan tukisivuillahan on mitä toimivin hakusysteemi. Minä olen sieltä aina löytänyt tarvitsemani ensimmäisellä yrittämällä. Siis kun se on ollut löydettävissä. Tässäkään tapauksessa ei tarvitse kuin laittaa Product-ruutuihin "Digital SLR" ja "D70", niin firmispäivitys on jo etusivulla kolmantena. Halutessaan voi tietysti tarkentaa vielä "Downloads" ja Firmware upates"