Canon A40 Kameran laukku
-
- Viesti:
Canon A40 Kameran laukku
Elikkä ehdottakaa jotain hyviä laukkuja kyseiselle kameralle
-
Canon laukku
Itse ostin laukun kyseiselle kameralle Anttilasta. Taisi olla Hama merkiltään ja maksoi muistaakseni 14.90€. Siihen sopii hyvin kamera, ohjekirja, laturi+akut, johdot, muistikortit ja muut tarpeelliset välineet.
-
- Viesti:
Lowepron laukku
Itselläni on Lowepro D-Res 10AW. Tuohon mahtuu kamera + muistikortteja ja ainakin 4 AA-patteria/akkua. Maksoi 21,50e. Kuvia ja lisätietoja tuosta löytyy kun kirjoittaa Googleen vaikkapa "Lowepro D-Res 10AW". Ja varmaan myös http://www.lowepro.com/ vois auttaa.
-
Laukku mulle ja...
Eli kun laukuista puhutaan ni mä tarvin kanssa! Lowepro:lla ilmeisesti on aika laadukkaat laukut mut mistähän ihmeestä noita saa esim tilattua? (kaupasta löytyy kyl mut hinta 50e +) Lowepro:n sivut kyl on tarkkailtu mut eikai ne suomes sijaitse? Eli siis hakusessa olis esim nettikauppa jossa olis G3:lle sopiva laukku!?
Kiitos vihjeille (!?)
Kiitos vihjeille (!?)
G3, 20D, 40D, Pentax Me
-
- Viesti:
Re: Laukku mulle ja...
Itse ostin oman Loweproni paikallisesta valokuvausliikkeestä, Brahen kuvasta, että kaipa noita löytyy muualtakin ilman tilaamisia. Tuo tosiaan maksoi 21,50e.Canonn G3 kirjoitti:Eli kun laukuista puhutaan ni mä tarvin kanssa! Lowepro:lla ilmeisesti on aika laadukkaat laukut mut mistähän ihmeestä noita saa esim tilattua?