Apuva! D70 kivijalasta vai D70s Saksasta?
-
Apuva! D70 kivijalasta vai D70s Saksasta?
Ylläoleva valinta saa minut hulluuden partaalle, yöunet menee vielä kohta. Eli: Vanha kamera myyty, olen kameraton. Tilalle tulee kamera missä lukee D ja 70.
D70 + 18-70 Optotekiltä Töölöstä 920 eur vaiko D70s + 18-70 Pixass.de:stä 993 eur (sis. rahdit).
Ongelma on, että ajalle annetaan nyt arvoa, koska olen kameraton alkaen tänään ja kamera ei siten saisi viipyä matkalla kauaa. Olenko hölmö jos ostan D70 suomalaisella pätkätakuulla (12kk) tuohon hintaan, vai onko pidempi odotus turhaa?
Edit: Vai ostanko jostain muualta?
D70 + 18-70 Optotekiltä Töölöstä 920 eur vaiko D70s + 18-70 Pixass.de:stä 993 eur (sis. rahdit).
Ongelma on, että ajalle annetaan nyt arvoa, koska olen kameraton alkaen tänään ja kamera ei siten saisi viipyä matkalla kauaa. Olenko hölmö jos ostan D70 suomalaisella pätkätakuulla (12kk) tuohon hintaan, vai onko pidempi odotus turhaa?
Edit: Vai ostanko jostain muualta?
-
Onko näin? Luulin, että teutooneilta tilatessa laitteeseen tulee kahden vuoden takuu?lasse_a83 kirjoitti:Samat takuut siinä on ostat sitten mistä vaan!
Mutta helpompi selvitellä jos liikkeestä ostettu kuin netisstä.
Toinen lauseesi on täyttä totta. Töölöön pääsee bussilla vartissa, jos tulee asiaa liikkeelle, ja kielikin on jotain muuta kuin huono englanti.
Ostan siis Töölöstä. Kotimaan talous hyötyy, maahantuojalla riittää voita leivälle ja minä saan kameran heti käteen. Heti, enkä vasta syyskuussa.
-
Tuo ajattelu koskee lähinnä Canon EOS runkoja.e-z0r kirjoitti:Teutoonien takuu hoidetaan myös suomessa, ystävä hyvä. Maahantuojan pitäisi hoitaa noiden takuuasiat, oli ostettu sitten intiasta tai suomesta. Näin minä sen olen täältä dcnetistä lukenut ja käsittänyt.
Nikonin käytäntö on tiukempi. Käsittääkseni EU:n alueelta ostetut Nikon takuukorjaa mutta miten vaikeaa tämä käytännössä on, sitä en tiedä.
...kuvia lisätään myöhemmin...
http://kohan.1g.fi/
http://kohan.1g.fi/
-
Suomesta ostettaessa ei millään 12 kuukauden takuulla ole mitään väliä (ellei sen puitteissa anneta jotain erityisetuja), koska lakisääteinen virhevastuu kattaa tällaisilla tavaroilla _vähintään_ sen kaksi vuotta...jlakanen kirjoitti:Onko näin? Luulin, että teutooneilta tilatessa laitteeseen tulee kahden vuoden takuu?lasse_a83 kirjoitti:Samat takuut siinä on ostat sitten mistä vaan!
Matti Vuori
-
Ostin juuri N-AF 50mm f1.8-linssin ja "käyttöoppaassa" luki vapaasti suomennettuna, että Onnittelut, tämä linssi takaa sinulle hyviä valokuvauskokemuksia VUOSIKSI ETEENPÄIN! Jotenkin tuli heti tuo virhevastuu mieleen...mvuori kirjoitti:Suomesta ostettaessa ei millään 12 kuukauden takuulla ole mitään väliä (ellei sen puitteissa anneta jotain erityisetuja), koska lakisääteinen virhevastuu kattaa tällaisilla tavaroilla _vähintään_ sen kaksi vuotta...jlakanen kirjoitti:Onko näin? Luulin, että teutooneilta tilatessa laitteeseen tulee kahden vuoden takuu?lasse_a83 kirjoitti:Samat takuut siinä on ostat sitten mistä vaan!
-
Päivän hinta optotekillä d70 kitille + sandisk 512 ultra kortille oli 999. 900 euron tarjous kamerasta ja objektiivista oli kuulemma juuri loppunut. Näin siis sanottiin puhelimessa. Mistäköhän vielä d70 saa kun tuntuu siltä, että kun muutamassa paikassa olen käynyt kyselemässä, niin mallia ei juuri enää löydy hyllyltä? Mistä paras hinta?
-
Ei taida tuon halvemmalla tulla, sillä saksan hintavertailun halvin runko+ Nikkor 18-70 oli 897 eur...malibu kirjoitti:Päivän hinta optotekillä d70 kitille + sandisk 512 ultra kortille oli 999. 900 euron tarjous kamerasta ja objektiivista oli kuulemma juuri loppunut. Näin siis sanottiin puhelimessa. Mistäköhän vielä d70 saa kun tuntuu siltä, että kun muutamassa paikassa olen käynyt kyselemässä, niin mallia ei juuri enää löydy hyllyltä? Mistä paras hinta?
Kyllä ne sen muistikortin siitä paketista suostuvat poistamaan, kun vaan oikein kysyt...
-
http://www.idealo.de/preisvergleich/Off ... 12920.html
Alle kahdeksalla sadallakin saa kittejä näemmä saksasta.
-
Juu, halvin sanoi:e-z0r kirjoitti:http://www.idealo.de/preisvergleich/Off ... 12920.html
Bereits verkauft!
Dieser Artikel ist leider bereits abverkauft
Sitten eräs kauppa, jonka saksankielisillä sivuilla luvattiin paketti 899, ei antanut valita Suomea kohdemaaksi. Kun menin etusivun kautta ja valitsin englanninkielisen kohtelun, nousi paketin hinta 946 euroon...
Sähköpostitiedustelun jälkeen syyksi tarjottiin erikokoista alvia, mikä tosin laskennallisesti piti paikkansa (16% vs 22%)...
Soomesta vaa. Helpompaa.
-
- Viesti:
Nkon d70 + 18-70mm
Kuva Lenita tarjoaa tuota pakettia 895,-
Pari kappaletta oli vielä lauantaina jäljellä.
-
Re: Nkon d70 + 18-70mm
Tuli sitten haettua kyseinen laite tuolta Optotekistä. Hinta oli 920 euroa, kun pyysin jättämään sen puoligigaisen cf-kortin pois paketista.petelius kirjoitti:Kuva Lenita tarjoaa tuota pakettia 895,-
Muuten pyysivät 999.
Tuommoisen 400 kuvaa räpsineenä sanon että hyvä peli. Tarkennus ampuu välillä ohi kohteesta, mutta taitaa se olla enemmän käyttäjästä kuin koneesta kiinni :)