jiikonen kirjoitti:No tuota, minä kyllä ihmettelen kovasti sitä miten digikamera ja vaudikkaat tilanteet liittyvät yhteen?
Digitaalinen järjestelmäkamera on mitä parhain väline kuvaamaan vauhdikkaita tilanteita ja edullinen verrattuna filmin kehittämiseen. Mikäli tarkoitat digitaalista järjestelmäkameraa et tiedä mistä puhut.
Jos mennään samassa 'teholuokassa' eli haetaan filmi- ja digikameraa joilla on esim. yhtä nopea tarkennus tai sarjakuvausnopeus, niin filmikamera hakkaa aina vastaavilla spekseillä varustetun digikameran hinnassa.
Edelleen olen sitä mieltä, että digikamera ja vauhdikkaat tilanteet liittyvät yhteen erittäin hyvin. Mistään hinnasta alkuperäisessä väittämässäsi et puhunut:
jiikonen kirjoitti:No tuota, minä kyllä ihmettelen kovasti sitä miten digikamera ja vaudikkaat tilanteet liittyvät yhteen?
rnyholm kirjoitti:
Edelleen olen sitä mieltä, että digikamera ja vauhdikkaat tilanteet liittyvät yhteen erittäin hyvin. Mistään hinnasta alkuperäisessä väittämässäsi et puhunut:
Mitäpä sillä hinnalla tässä on mitään tekoa kun niitä digijärkkäreitä porukalla kuitenkin on, niitä parempiakin.