(2021- ) Sony A7IV, A7RIV, A7C, A1, A7RV

Canon EOS R, 1D, 5D, Nikon Z7/Z6,D500/D5/D7200/D750/D810/Df/D610, Fuji S2/S3 Pro/XT-n, Olympus Pen-F, M10, M5, Pentax K D ja ist D-sarja, Sony A7/A9 jne.
Maffer
Viestit: 22702
Liittynyt: Elo 20, 2008 17 : 32
Viesti:

Re: (2021- ) Sony A7IV, A7RIV, A7C, A1, A7RV

Viesti Kirjoittaja Maffer »

Mitmit? Linssiin viilaamista tämä on kun joka vuosi menee kahvat vaihtoon kun sakebileissä ei rungon linjat meinaa löytyä sitten millään. Kelatkaa ny, nitkuvissa akkukoteloissa on vain fyysisiä kytkimiä ja johtimia mut roskiin joutaa jokaisessa päivityksessä.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
habannaama
Viestit: 5434
Liittynyt: Helmi 12, 2008 21 : 35

Re: (2021- ) Sony A7IV, A7RIV, A7C, A1, A7RV

Viesti Kirjoittaja habannaama »

temama kirjoitti: Joulu 27, 2024 21 : 04 Habis tuli esittelemään tähän upeaan Sony ketjuun jotain rumaa ja kolhoa Nikon runkoa, ja siitä tämäkin selkkaus taas alkoi!

Kuten pjm skriivasi tossa; hyvin ovat akkukahvat toimineet.
Mun oli ihan "pakko", kun olin varma että käyt täkyyn kuin sika limppuun ja niinhän siinä kävikin :mrgreen:

pjm:n kanssa samoilla linjoilla...

Ollut akkukahva äkkiä muistellen jo aikoinaan Nikon D300:ssa, Canon 6D:ssä, 5D MkII:ssa, Fuji X-T2:ssa, Sony a7RIII:ssa ja kaikissa toiminut paremmin kuin hyvin.
X-T2:ssa sitä sai välillä kiristellä, mutta sen vastakohta oli Sony a7 RIII:n akkukahva, joka istui kuin se kuuluisa täi tervassa. Eli tooodella laadukkaasti toteutettu.
Miksi ajaa BMW:llä, kun voi lentää LSD:llä.
Vastaa Viestiin