Olen hommaamassa Olympuksen TCON-17 telejatketta Panasonic FZ-20:een. Tuohon väliin tarvitaan adapteri, jolla kierteet saadaan 55mm:ksi.
Tuollaista adapteria myy ja valmistaa Pemaraal, mutta perhana kun en omista luottokorttia, niin tilaaminen on vähän hankalaa. Olisiko jollain luottokortin omaavalla tarvetta jollekin Pemaraalin adapterille tai muulle tuotteille? Saataisiin toimituskulutkin samalla jaettua.
55/58/62mm adapteri FZ-20:een -kimppatilaus?
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Adapterista
Käypäs katsomassa Digitarvikkeen sivuilta kohdasta "Adapterit". Sieltä löytyisi Phayeen adapteripaketti, joka ajaa saman asian soviterenkaiden kanssa.
vesku.L
-
- Viesti:
Re: Adapterista
Niin eli tuo paketti + 62->55mm soviterengas? Vähän tulee kyllä tyyriimmäksi, mutta epäilemättä helpompi vaihtoehto. Kovin on vain kehuttu noita Pemaraalin adaptereita. Joistakin kun tulee ärsyttäviä varjoja kuviin FZ-20:n kanssa.3a3a kirjoitti:Käypäs katsomassa Digitarvikkeen sivuilta kohdasta "Adapterit". Sieltä löytyisi Phayeen adapteripaketti, joka ajaa saman asian soviterenkaiden kanssa.
Pemaraalin adapteriin saa myös alkuperäisen linssinsuojuksen kiinni. En tiedä saako digitarvikkeen vastaavaan.
-
- Viesti:
Mulla on tuo Digitarvikkeen adapteri tulossa + Phayeen vastavalosuoja 62 mm sekä Pro Cap. Saman merkin 72 mm vastavalosuoja on jo ollut käytössä jonkin aikaa, vähän vinjentoi Panasonicin oman "muoviputken" ja UV-suojan kanssa, mutta muuten olen tyytyväinen.
Kunhan tulevat ja saan testattua niin laitan kokemuksista tänne tekstiä.
Kunhan tulevat ja saan testattua niin laitan kokemuksista tänne tekstiä.
vesku.L
-
- Viesti: