No älä! Itseasiassa ton rys*ien onnettoman sotabrändäys kampanjan haitat Z-kirjaimen käytössä on varsinkin Euroopassa (ehkä myös jenkeissä) niin paha, että Nikonin kannattaisi mahdollisesti muuttaa Z johonkin muuhun! Mehän ei vielä tiedetä mihin tää sotahomma päättyy ja kuinka kauan Z kirjaimen alla tapahtuva rikollisuus jatkuu.
Höpö höpö minä mikään merkkiuskollinen ole...
-
Re: Höpö höpö minä mikään merkkiuskollinen ole...
No älä! Itseasiassa ton rys*ien onnettoman sotabrändäys kampanjan haitat Z-kirjaimen käytössä on varsinkin Euroopassa (ehkä myös jenkeissä) niin paha, että Nikonin kannattaisi mahdollisesti muuttaa Z johonkin muuhun! Mehän ei vielä tiedetä mihin tää sotahomma päättyy ja kuinka kauan Z kirjaimen alla tapahtuva rikollisuus jatkuu.
Elämä on valokuvaajan parasta aikaa! Vîta est tempus optimum homini
-
mirrored kirjoitti: ↑Marras 08, 2022 11 : 47Verta pitäisi näkyä.habannaama kirjoitti: ↑Marras 07, 2022 16 : 07On siis ihka oikea, otettu sunnuntaina, siksi "ploosaa" noin kirkkaasti...talonherra kirjoitti: ↑Marras 07, 2022 15 : 33 No onneksi ei oo oikee tatuointi, ois kyllä jo aika hc.....
Miksi ajaa BMW:llä, kun voi lentää LSD:llä.
-
Vasta tehdyt ei kai aina verestä. No uskotaan. Sakkeli on hyvä kanssa, saa kiinnityksen varusteille!
-
Missä Spege, kommentoimaan!? Nyt tarvitaan asiatuntialausunto ehdottomasti!
-
Jos se on juuri ottamassa Nikonin logoa hanuriin
Miksi ajaa BMW:llä, kun voi lentää LSD:llä.