Höpö höpö minä mikään merkkiuskollinen ole...
-
Höpö höpö minä mikään merkkiuskollinen ole...
Miksi ajaa BMW:llä, kun voi lentää LSD:llä.
-
Re: Höpö höpö minä mikään merkkiuskollinen ole...
tuota voi jo sanoa sitoutumiseksi!
kaikki kuvat on jo otettu
-
Tuosta leimasta joutuu suodatusleirille, jahka suursota kaukoitää vastaan alkaa...
-
Mihinkään leirille, vaan suoraan "ladon taakse"...
-
Kyllä nyt on kade!
Täytyy tunnustaa, että vaikka minäkin hullu olen, niin , juu ;D
Mutta tässähän α merkin käytössä on paljon muutakin kuin Sonyn järkkäreihin uskoutuminen (mikä sinänsä toki merkittävä asia), nimittäin alfaurokseksi nouseminen! Se ei ole ihan pikku juttu hei.
Mutta tässähän α merkin käytössä on paljon muutakin kuin Sonyn järkkäreihin uskoutuminen (mikä sinänsä toki merkittävä asia), nimittäin alfaurokseksi nouseminen! Se ei ole ihan pikku juttu hei.
Elämä on valokuvaajan parasta aikaa! Vîta est tempus optimum homini
-
Mutta kun meitsi onkin seinähullutemama kirjoitti: ↑Marras 06, 2022 19 : 56 Kyllä nyt on kade!
-
Mut hey dude! Mikä vain toimii sulla ja sun vaimolla, on niitä omituisempiakin juttuja ;D Ja onhan toi pirun seksikäs, ei voi mitään.
-
-
Äläs nyt, ei toisten tatskoja saa haukkua! Korkeintaan typeräksi voisi nimitellä tatskaa jos piti lukea kiinalaisin kirjaimin " rakasta sinua ikuisesti Riitta", mutta siinä lukeekin "Kauan eläköön Xi Jinping", eikä edes itse ymmärrä asiaa.pirkkapepe kirjoitti: ↑Marras 07, 2022 14 : 11Jos olisi otsassa voisi sanoa sitoutumiseksi, nyt pelkästään typeryydeksi.
Viimeksi muokannut temama, Marras 07, 2022 15 : 43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
No onneksi ei oo oikee tatuointi, ois kyllä jo aika hc.....
Instagram: jani.honkala
Flickr: Jani Honkala
Flickr: Jani Honkala
-
Alfa on aika moniselitteinen symboli. Eikö jotkut uskovaisetkin käytä sitä? Vai onko tuo jollain Sony special -värimaailmalla?
Hannu
-
On siis ihka oikea, otettu sunnuntaina, siksi "ploosaa" noin kirkkaasti...talonherra kirjoitti: ↑Marras 07, 2022 15 : 33 No onneksi ei oo oikee tatuointi, ois kyllä jo aika hc.....
-
voin vaan kuvitella kuinka on kutittanut kaulan sivusta, kun tuota on hakattu. ei käy kateeksi
kaikki kuvat on jo otettu
-
Mut hei, jos se ei tapa niin se vahvistaa - opetettiin mulle jo intistä aikoinaan!
Mä en tosiaan ole mikään tatuointitaiteen ex-pertti, ja ehkä juuri siksi sopiva kommentoimaan ilmiötä tatskatrendin ulkopuolisena hemmona.
Nykyäänhän tatskoja otetaan vauvasta vaariin, ja nimenomaan painottuen nuorisoon. Lähes joka toisella pitää olla joku kuva iholla. On muka syvällistä, muka kaunista, muka rajua, muka merkityksellistä jne. Onhan se aika huvittavaa kun 12 v stadin 'muka kovalla' räkänokka kundilla on joku äärimmäistä totuutta tai maailmankaikeuden perimmäisiä kysymyksiä sivuava tatska kädessä. Tai sitten ihan vaan verinen veitsi jonka ympärillä kiemurtee pelottava käärme. Juuh. Tai ihan mitä vaan. Niinkuin asioita mitä vielä joskus minun nuoruudessani kirjoiteltiin päiväkirjoihin, ja hävettiin huvittuneena 15 vuotta vanhempana.
Mutta näin se menee. Näin se menee. Nyt on tällästä, luoja tietää mitä 30 vuoden kuluttua, mikä trendi, mikä meininki.
Että siinä mielessä - ihan vain näin tatuointrendin ulkopuolisena - voisin pitää Habiksen uutta hienoa iloista tatskaa jopa virkistävänä poikkeuksena! Sitä voi funtsia monelta tasolta, eikä kaikki edes kättelyssä ymmärrä sitä tulevaisuuden kuvantamismahdin Sonyn α linjan merkiksi. Sinänsä tätä voi pitää hyvinkin edistyksellisenä vetona tai irtiottona, kyllähän nykypäivän maailmassa brändit ohjaa ihmistä huomattavasti voimallisemmin kuin jotkut iänkuiset mietelauseet tai uskonnolliset symbolit yms muka mageet!
Ja loppujen lopuksi; puhtaasti visuaalisena ilmestyksenä toi Habiksen tatska on vain iloinen ja värikäs! Tuo mukavasti väriä tähän harmaaseen ja masentavaan maailmaan. Ehkä jopa voimaannuttavaa särmää keski-ikäisen alfauroksen arkipäivään!! Cheers Habis!
ps. sun kannattaisi Habis ehkä hakeutua Sony ambassadorin hommiin, vois saada mukavasti lisätienestiä ja muuta mukavaa!
https://alphauniverse.com/ambassadors/
α - Universe is here for the makers, the doers, the people who dream in colors. You bring your curiosity and ideas, we’ll provide the knowledge, the inspiration, and the state-of-the-art imaging tech to help you make dreams reality.
Kauniiksi lopuksi lainaan Ismo Alangon lyriikkaa kappaleesta 'värityskirja', jota olen kuunnellut kohtalon oikusta melkein nonstoppina viime päivät;
Sade hakkaa hartioita, tuuli rääkyy iskelmiä.
Kaadun ojaan vatsalleni.
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni.
Väritän värityskirjaa,
vedän viivan pisteestä toiseen.
Kokoan palapeliä josta puuttuu paloja.
Joku auttaa löytämään, toinen katkoo kyniä.
Väritän värityskirjaa verellä.
https://www.youtube.com/watch?v=XMOA-utA5Bs
Viimeksi muokannut temama, Marras 07, 2022 17 : 05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Joo, se on hyvin pitkälle näin. Nykyisin näkee niin paljon erillaista tatskaa, että melkein sama mitä iholle laittaa. Vahva peukku Habannaaman rohkealle vedolle. Seuraako joku Canonisti perässä? Vai ehkäpä spege iloisen keltaisella Nikon logolla ?
'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'
-
Kursivoituna pienaakkosena tarkoittaa kansainvälisessä yksikköjärjestelmässä tasokulman, kulmakiihtyvyyden ja lämmönsiirtymiskertoimen tunnusta.
-
Mä voisin laittaa punaisen kuminauhan ranteeseen. BADASS!
Smith & Wesson: the original point-and-shoot interface
-
Verta pitäisi näkyä.habannaama kirjoitti: ↑Marras 07, 2022 16 : 07On siis ihka oikea, otettu sunnuntaina, siksi "ploosaa" noin kirkkaasti...talonherra kirjoitti: ↑Marras 07, 2022 15 : 33 No onneksi ei oo oikee tatuointi, ois kyllä jo aika hc.....
-
Voisi laittaa samaan paikkaan Z:n, Nikon Z, mutta Z on hieman huono valinta nyt...
-