Stadi sai uuden fotomyymälän! Fotonordic!!
-
- Viesti:
Re: Stadi sai uuden fotomyymälän! Fotonordic!!
Siin ois kieltämättä ideaa. Koko jääräpoppoo arvioimaan porukalla nurkkasuttuja käytettyjen hyllystä ja miksei uusistakin.
Oikee review-flash-mob.
Oikee review-flash-mob.
-
Juuh, mafers vetää nyt sellasta pas*andeerusta, etten jaksa edes hikeentyä. Tasapuolisuuden vuoksi voin raportoida tänne sitten mafferssille kun dna tai elisa avaa kolmennenkymmenen uuden luurimyymälänsä pääkaupunkiseudulle!
Mutta antaa nyt herranjestas edes yhden kunnon rahala kilpailijan tulla stadiin lisää! Kyllä kamerakauppaa tarvitaan, vaikka kaikki ei kunnon järkkäreillä kuvaa. Pilipaliluurittelijat voivat tilata puhelinkameransa postimyynnillä kiinasta suoraan mun puolesta.
P.s. ja mä luulen että siellä takapihan ruosteisessa kontissa lepää jotain ihan muuta kuin sonyn kameravehekeitä.
Mutta antaa nyt herranjestas edes yhden kunnon rahala kilpailijan tulla stadiin lisää! Kyllä kamerakauppaa tarvitaan, vaikka kaikki ei kunnon järkkäreillä kuvaa. Pilipaliluurittelijat voivat tilata puhelinkameransa postimyynnillä kiinasta suoraan mun puolesta.
P.s. ja mä luulen että siellä takapihan ruosteisessa kontissa lepää jotain ihan muuta kuin sonyn kameravehekeitä.
Elämä on valokuvaajan parasta aikaa! Vîta est tempus optimum homini
-
- Viesti:
Se mikä tos pännii on sama idea mitä Romula on käyttänyt jo vuosia eli saada ihmiset SER-koukkuun. Nyt se on vieläpä hyvin törkyisellä bling blingillä lähdetty liikkeelle.
-
- Viesti:
Haluatko kertoa enemmän siitä P20 kännystä
"Olen kuvannut eri kameroilla ihan itse"
https://www.flickr.com/photos/190197415 ... 568316264/
https://www.flickr.com/photos/190197415 ... 568316264/
-
- Viesti:
Se eikä nämä kerskamyymälät liity mitenkään (digi)valokuvaamisen edistämiseen. Näistä isoksi paisuneista kivijaloista on enemmän haittaa kuin hyötyä. On suorastaan turmioksi ripotella tällaisia kadulle, ei sieltä ainakaan niitä kuvia saa vaikka sitä kyllä nyt isosti myydään.
-
itseasiassa paikka on pysäköinnin kannalta yllättävän helppo, vaikka toisin luulisi. itse pidän ärsyttävämpänä itse ytimeen autoilemista, helsinki ei ole autoiluystävällinen paikka. auton saa tosi näppärästi parkkin p-kluuviin/europarkkiin luolaan. sisään- ja ulosajot ihan uuden myymälän läheisyydessä kaisaniemenkadulta ja fabianinkadulta. parkkihallista pääsee hissillä yliopiston metroasemalle josta uloskäynti uuden myymälän läheisyyteen korttelin toiselle puolelle.hkoskenv kirjoitti: ↑Elo 13, 2022 16 : 16 Minäkin ihmettelin tuota paikkaa. Onko se tosiaan niin, että merkittävä myynti tulee Helsingin keskustassa shoppailemassa hengailevilta heräteostajilta? Ainakin itse kuvittelisin, että merkittävä osa tuollaisen kaupan asiakkaista tulee koko Etelä-Suomen alueelta ja arvostaisi enemmän sijaintia, jonne voi tulla autolla ilman koko päivän kestävää ja entry-level järkkärin hintaista parkkeeraus-bussi-metro-ratikka-riksa-sirkusta. Vai onko se vain minun harhaa, että ajattelen järkkäreitä ostavan kuvaajan olevan ennemmin katumaasturilla kruisaileva eräjorma kuin trendikäs kaupunkilainen?
oli puoli vuotta auto parkissa tuolla p-kluuvissa, ei voi kuin kehua sijaintia ja yhteyksiä.
kaikki kuvat on jo otettu
-
-
Hyvä jos olet tyytyväinen, mutta millä matematiikalla meinaat näitten yritysten pärjäävän?habannaama kirjoitti: ↑Elo 13, 2022 11 : 59Vaihdan (kaupat maanantaina) Sony 16-35/4:n Zeiss 18/2.8:iin Rajalassa ja en voi kyllä todeta muuta kuin että sain erittäin asiallisen vaihtotarjouksen.pirkkapepe kirjoitti: ↑Elo 12, 2022 21 : 33 Muutaman kerran rahalasta vaihtotarjousta kysynyt, niin ne on ihan naurettavia...
Tyhmäkin tajuaa, että myymällä suoraan puoli-ilmaiseksi niin myyntihinnasta 60-90% on rahaa omaan taskuun.
-
Tuskin tuohon yhtälöön mitenkään tyhmyyttä tai älykkyyttä liiemmin tarvitaan, vai viittaatko kenties, että olen tyhmä?pirkkapepe kirjoitti: ↑Elo 14, 2022 10 : 23Hyvä jos olet tyytyväinen, mutta millä matematiikalla meinaat näitten yritysten pärjäävän?habannaama kirjoitti: ↑Elo 13, 2022 11 : 59Vaihdan (kaupat maanantaina) Sony 16-35/4:n Zeiss 18/2.8:iin Rajalassa ja en voi kyllä todeta muuta kuin että sain erittäin asiallisen vaihtotarjouksen.pirkkapepe kirjoitti: ↑Elo 12, 2022 21 : 33 Muutaman kerran rahalasta vaihtotarjousta kysynyt, niin ne on ihan naurettavia...
Tyhmäkin tajuaa, että myymällä suoraan puoli-ilmaiseksi niin myyntihinnasta 60-90% on rahaa omaan taskuun.
Nimittäin totta kai se on selvää, että suoraan myymällä saisin paremman "hyötysuhteen", mutta nämä on aina valintoja. Joku (samaa olen tehnyt itsekin) haluaa myydä suoraan ja saa isomman summan ja tuon erotuksen sitten hyödyntää varsinaisessa ostotapahtumassa, eli siinä kun päätyy ostamaan tuotteen x sen juuri myydyn tilalle.
Sitten on hetkiä, kun ei jaksa niitä "renkaanpotkijoita" ja kun tarve (on se sitten todellinen tai kuviteltu) saada tilalle se uusi mahdollisimman kivuttomasti, päätyy ratkaisuun, jossa ottaa hieman "takkiin" ja tekee vaihtotapahtuman liikkeen kanssa.
Kait tuo nyt jokaiselle aikuiselle on selviö, pitääkö siitä alkaa rautalangasta jotain väkertämään lisää
Sain siitä joka tapauksessa erittäin asiallisen vaihtotarjouksen, eli se tyydytti minua. Vaikka sinulle se todennäköisesti olisikin ollut kauhistus. Mutta niin tämäkin tapahtuma oli täysin oma henkilökohtainen valintani, joka tyydytti omat tarpeeni tässä kohtaa.
Kas kun elämä on vain ja ainoastaan henkilökohtaisia valintoja täynnä.
Muuta pädettävää seuraavaksi?
Miksi ajaa BMW:llä, kun voi lentää LSD:llä.
-
- Viesti:
Turun Rajalan kanssa tuli nimen omaan tehtyä suurilla summilla Vaihtoa Parempaan. Olisi hesessäkin ollut, mut siel ei tunnettu käsitystä asiakaspalvelu laisinkaan. Vaihto Parempaan aiheuttaa vain kuitenkin uuden vaihdon parempaan. Älkää lähtekö sille polulle. Tällä hetkellä parempaa ei digipuolella ole olemassakaan.
-
Varmaan todella vapauttavaa, kun äly ei ole tai sitä ei tarvtse käyttää.
-
pirkkapepe kirjoitti: ↑Elo 14, 2022 12 : 33 Varmaan todella vapauttavaa, kun äly ei ole tai sitä ei tarvtse käyttää.
-
Habis, miksi vaihdoit sonyn hyvän 16-35/4 pois? Paljonko sait vaihdossa, olisin voinut olla kiinnostunut :-I
-
Telefoton sivuilla lukee:aikaarska kirjoitti: ↑Elo 12, 2022 15 : 41 Joo, samaa mieltä. Hyvä, että tuli kilpailua. Tähän saakka ollut käytännössä vain Rajala ja verkkokauppa.com...Toki myös pienemmät optotek, telefoto ja topshot (topshot ja optotek ottavat myös käytettyjä vastaan) Täysi palvelu vaan Helsingin uuteen myymälään. Ei saa olla vain joku edustusmyymälä, niin että peruskauppa tehdään Oulussa.
Teemme pienimuotoisesti käytettyjen kauppaa valikoitujen Olympuksen tuotteiden ja Canon EOS R / RF tuotteiden osalta. Tarjoa vaihdossa!
https://telefoto.fi/tuote-osasto/kaytetyt/
-
Yksinkertaisesti siitä syystä, koska huomasin etten koskaan käyttänyt tuolla muuta kuin sitä 16mm:n aluetta.
Ja siitä syystä kiinteä kiinnosti, koska täten sain samalla kevennettyä kaluston painon alemmas, eikä se parempi valovoimakaan huonoa tehnyt...
-
- Viesti:
Zeiss 15/2.8 adapterilla. Siitä se laajis ei enää parane kokonaisuutena. Värit ja kontrasti classic Zeissiä. Uusi Milvus 18mm on vähän sinne päin myös.
-
Okeydo, juu. Onhan siinä pointtinsa, vaikka 18mm ei ole 16mm, millit vaikuttaa aika paljon laajiksissa.habannaama kirjoitti: ↑Elo 15, 2022 16 : 36Yksinkertaisesti siitä syystä, koska huomasin etten koskaan käyttänyt tuolla muuta kuin sitä 16mm:n aluetta.
Ja siitä syystä kiinteä kiinnosti, koska täten sain samalla kevennettyä kaluston painon alemmas, eikä se parempi valovoimakaan huonoa tehnyt...
-
- Viesti:
16mm on tavallaan porttiteoria 14mm kakkulalle. Ja 14mm jaksaa kiinnostaa sekin n. 2kk ennen vaihtoa 12mm. Sonylle saa toki sen 14/1.8 GM:n.
-
Mitä siitä sitten? Tuo on tosiaan hyvin tavallinen kehityskulku harrastuksissa ja muutenkin elämässä, että innostuu jostain jutusta, sitten kehittyy siinä ja haluaa suorituskykyisempiä välineitä, jotta pääsee vielä pitemmälle. Kunnes sitten jossain vaiheessa kehitys per käytetty aika ja raha käy niin pieneksi, että siihen kyllästyy ja kokeilee jotain muuta. Sitten voi vaikka ostaa kolmesatasen ja lähteä pidentämään siitä.
Hannu
-
Jep, ainahan sitä voisi pähkäillä, olisiko se 12, 14, 16, 18, 20, jne, jne, jne, jne, jne,.........................................................................................................................................................................
Ja näin on suo loputon talloa..................................................................
Ja näin on suo loputon talloa..................................................................