Inverttereistä
-
- Viesti:
Inverttereistä
Niin, tarve olisi 12V->220V invertterille. Autolaturia pitäisi ostaa kameraan, läppäriin jne...., joten paremmaksi vaihtoehdoksi muodostuu yksi invertteri.
Suosituksia mallista hinta/laatusuhteessa ja myös niitä osotopaikoista hyviä linkkejä olen erittäin kiinnostunut ottamaan vastaan...
Tämä sydeemi ois kiva saada vielä ennen juhannusta, joten pikaisille vastaajille kiitokset jo etukäteen...
Suosituksia mallista hinta/laatusuhteessa ja myös niitä osotopaikoista hyviä linkkejä olen erittäin kiinnostunut ottamaan vastaan...
Tämä sydeemi ois kiva saada vielä ennen juhannusta, joten pikaisille vastaajille kiitokset jo etukäteen...
-
Tälläistä olen minä harkinnut vastaavaan käyttöön:
http://www.vekoy.com/product_info.php?c ... ts_id=5305
http://www.vekoy.com/product_info.php?c ... ts_id=5305
-
- Viesti:
Riittäisköhän tuo 1000W jo läppärin pyöritykseen ja samanaikaiseen kamera-akun lataamiseen ?
Siis tämä malli
Huomattavasti halvempia olivat, mitä edellisessä paikassa, minkä löysin Googlettamalla.
Tuo 139 euroa on järkevä hinta, sillä se on halvempi kuin tupakansytysinlaturit molempiin mainittuihin tuotteisiin.
Siis tämä malli
Huomattavasti halvempia olivat, mitä edellisessä paikassa, minkä löysin Googlettamalla.
Tuo 139 euroa on järkevä hinta, sillä se on halvempi kuin tupakansytysinlaturit molempiin mainittuihin tuotteisiin.
-
Todennäköisesti ihan kevyesti. Muuntajan ja laturin pohjasta löytynee niiden Input-tehotarve, mutta jos watteja ei ole ilmoitettu, ampeerit löytyvät kuitenkin (ja volttimäärä on verkossa aina vakio). Esim. erään Compaqin 240 V * 1,7 A = 408 W (mikä lienee ihan pahimman tilanteen hetkellinen vaatimus) ja kamera-akun laturi lienee useimmiten alle 100 Wattia.Tipe kirjoitti:Riittäisköhän tuo 1000W jo läppärin pyöritykseen ja samanaikaiseen kamera-akun lataamiseen ?
Matti Vuori
-
- Viesti:
Minulla on 350W ja 250W tehoiset invertterit. Molemmilla pieni läppäri toimii hyvin ja latautuukin samalla. Kameran akkulaturi ei montaa wattia vaadi. 1000W invertteri vie auton akusta suuruusluokkaa 90 ampeerin tehon. Sellaista sulaketta autossa ei taida olla. Auton akku kestää tuollaista virtaa puolisen tuntia. En suosittele tuollaista tehoa henkilöautoon.
-
- Viesti:
No eihän tuo kuluta sen enempää, kuin siltä vaaditaan... 1,5A on tyhjäkäyntivirta.adapteri kirjoitti:Minulla on 350W ja 250W tehoiset invertterit. Molemmilla pieni läppäri toimii hyvin ja latautuukin samalla. Kameran akkulaturi ei montaa wattia vaadi. 1000W invertteri vie auton akusta suuruusluokkaa 90 ampeerin tehon. Sellaista sulaketta autossa ei taida olla. Auton akku kestää tuollaista virtaa puolisen tuntia. En suosittele tuollaista tehoa henkilöautoon.
No kaapelillahan tuo tulee suoraan akkuun ja Pajerossa noita 90Ah akkuja on 2 kpl. Toinen hehkuttaa ja starttaa ja toinen hoitelee muut virtalaitteet. Pistää vaan siihen "muut virtalaitteet" akkuun kiinni, niin ei tule lähtö-ongelmia.
-
Suositteletko tuollaista linja-autoon?adapteri kirjoitti:Minulla on 350W ja 250W tehoiset invertterit. Molemmilla pieni läppäri toimii hyvin ja latautuukin samalla. Kameran akkulaturi ei montaa wattia vaadi. 1000W invertteri vie auton akusta suuruusluokkaa 90 ampeerin tehon. Sellaista sulaketta autossa ei taida olla. Auton akku kestää tuollaista virtaa puolisen tuntia. En suosittele tuollaista tehoa henkilöautoon.
-
- Viesti:
Ainakin oma läppärini syö pahimmillaan 75W ja 300Dn laturi näyttäisi vievän reilun 10W, joten 100 wattinen invertterikin tuohon touhuun riittäisi. Toki kannattanee hiukan watteja reserviin ottaa, tuppaavat nuo invertterit äärikuormilla sen verran kuumumaan...
Verkkokaupassa on yllättävän halpoja inverttereitä. Laadusta ei ole sitten tietoa. http://www.verkkokauppa.com ja hakusanaksi invertteri: 75W 23e, 150W 35e, 300W 53e. Niin ja eipä noita nyt näytä verkkokaupasta ennen juhannusta saavan, kun ei ole hyllytavaraa.
Verkkokaupassa on yllättävän halpoja inverttereitä. Laadusta ei ole sitten tietoa. http://www.verkkokauppa.com ja hakusanaksi invertteri: 75W 23e, 150W 35e, 300W 53e. Niin ja eipä noita nyt näytä verkkokaupasta ennen juhannusta saavan, kun ei ole hyllytavaraa.
-
- Viesti:
Rekassa se voisi olla sopiva, varsinkin, jos haluaa käyttää yhtäaikaa kahvinkeitintä, televisiota ja läppäriä.mrl586 kirjoitti:Suositteletko tuollaista linja-autoon?adapteri kirjoitti:Minulla on 350W ja 250W tehoiset invertterit. Molemmilla pieni läppäri toimii hyvin ja latautuukin samalla. Kameran akkulaturi ei montaa wattia vaadi. 1000W invertteri vie auton akusta suuruusluokkaa 90 ampeerin tehon. Sellaista sulaketta autossa ei taida olla. Auton akku kestää tuollaista virtaa puolisen tuntia. En suosittele tuollaista tehoa henkilöautoon.