Canon 90D kokemuksia ja kommentteja

Voit vapaasti kysyä jopa vähän tyhmiäkin.
Reliably

Canon 90D kokemuksia ja kommentteja

Viesti Kirjoittaja Reliably »

Moi

Tuli tilattua Canon 90D, mutta ei ole vielä saapunut verkkokauppaan.

Tässä odotellessa kyselen, että oletteko olleet tyytyväisiä kyseiseen kameraan?
Vielä voi kaupankin perua, jos jotain järisyttävää kommenttia tulee, että kohta tulee uusi ja ehompi
croppikennomalli tms., ja odotellaan taas sitten muutama vuosi :)

Hyvin vähän olen löytänyt netistä omakohtaisia kommentteja 90D kamerasta,
onhan tuo jo hiukan vanha.

Käytettyjä näyttää löytyvän hyvin vähän edullisesti, olisiko se hyvä merkki, että
omistajat ei ole myymässä omia 90D kameroitaan, (KOSKA) ovat niin tyytyväisiä kameraansa?
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
jka71
Viesti:

Re: Canon 90D kokemuksia ja kommentteja

Viesti Kirjoittaja jka71 »

Rungon hyvyys riippuu aiemmasta kokemuksesta ja tarpeista.

Paras Canonin kroppirunko. Hyvä kenno, tarkennus ja ergonomia. Kaikin puolin huippu runko.

Canonin uusimpiin peilittömiin täyskennoisiin verrattuna tarkennus on "vanhentunut", mutta eipä Canonilta vielä löydykkään tälle kunnon vaihtoehtoa kropista.
hama

Viesti Kirjoittaja hama »

"hiukan vanha", jos on tullut myyntiin vähän yli kaksi vuotta sitten ?
En ole huomannut, että miltään merkiltä tulee joka vuosi uusi croppimalli myyntiin samassa hintaluokassa.
Ja tuossa edellä jo tulikin, että hyvä runko, mutta tarkennus saisi olla parempi, sama oneglma kun oli 80D:ssä, eli ei parhaimmillaan liikkuvien kohteiden seurannassa.
Itse ainakin odotan, kun huhujen mukaan ensi vuonna olisi tulossa R7.
DorianBlue

Viesti Kirjoittaja DorianBlue »

Kehitys on kehittynyt siihen pisteeseen, että croppien tai yleensäkään peiliirunkojen osalta suurta kehityshyppäystä ei liene odotettavissa. Jos nyt joku uusi ja mullistava kenno keksitään, niin katsotaan sitten tilanne uudelleen. Aika monella merkillä uusien mallien uudet ominaisuudet liittyvät tavalla tai toisella videoon. En siis usko, että mun tarttee tota 90D:tä päivittää paremman kuvanlaadun toivossa. Kuvailen sillä lähinnä lintuja ja siihen tarkoitukseen sen hankinkin. Oon ihan tyytyväinen. Kuvaajan taidot taitavat loppua ennen kameran suorityskykyä.
Smith & Wesson: the original point-and-shoot interface
Vastaa Viestiin