Nikonilta uusia runkoja???
-
- Viesti:
Nikonilta uusia runkoja???
Onkohan Nikonilta tulossa lähiaikoina uusia runkoja???
Tällä hetkellä mulla on D70 ja siihen erittäin tyytyväinen, mutta nälkä kasvaa syödessä.
D2X on aivan liian kallis mun budjettiin ja D50:stä en tod ole hankkimassa.
D70 ja D100 ei ole ilmeisesti kauhean merkittäviä eroja. Meinaan, että D100 olisi tässä vertailussa parempi.
Canonia en ajattelekaan, ei siinä, että se oli huonompi vaan, kun mulla on muutamia Nikonin putkia, niin ei jaksaisi kauheata putkirumbaa uudestaan.
Tällä hetkellä mulla on D70 ja siihen erittäin tyytyväinen, mutta nälkä kasvaa syödessä.
D2X on aivan liian kallis mun budjettiin ja D50:stä en tod ole hankkimassa.
D70 ja D100 ei ole ilmeisesti kauhean merkittäviä eroja. Meinaan, että D100 olisi tässä vertailussa parempi.
Canonia en ajattelekaan, ei siinä, että se oli huonompi vaan, kun mulla on muutamia Nikonin putkia, niin ei jaksaisi kauheata putkirumbaa uudestaan.
-Sharppis-
http://mike.1g.fi/kuvat/
http://mike.1g.fi/kuvat/
-
Eikös ne ole aikalailla samaa p**kaa eri nimellä?kostaja! kirjoitti:eiköhän 70:nen kuitenkin ole kaikinpuolin parempi peli kuin pahasti vanhentunut 100:nen..
D100:een saa ymmärtääkseni kahvan ja D70:ssä on hieman parempi näyttö. Muutenhan ne ovat kuin kaksi marjaa, vaikka ikä eroa on kaksi vuotta, ainakin näin canonistin silmin.
-
Se, että käyttää Canonia, on luonteva, mutta ei hyvä perustelu tietämättömyydelle.mjalka kirjoitti:Eikös ne ole aikalailla samaa p**kaa eri nimellä?
D100:een saa ymmärtääkseni kahvan ja D70:ssä on hieman parempi näyttö. Muutenhan ne ovat kuin kaksi marjaa, vaikka ikä eroa on kaksi vuotta, ainakin näin canonistin silmin.
Matti Vuori
-
- Viesti:
Re: Nikonilta uusia runkoja???
Mihinkäs D2H unohtu? Jos neljän megapikselin kanssa pärjää niin tuossa ois kyllä hinnalle vastinetta jos johonkin 1600€ pintaan saa (kuten tuossa myyntipalstalla oli tarjolla vasta).Sharppis kirjoitti:D2X on aivan liian kallis mun budjettiin ja D50:stä en tod ole hankkimassa.
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB