Edelleen niitä varsin käyttökelpoisia kameroita saa ja tulee saamaan jatkossakin yli sinun ja minun tarpeiden, vai miten tulkitset järkkärin kuoleman, kovinpa niitä näkyy eri valmistajilta löytyvän edelleenkin, siis niitä edullisempiakin?
En tiedä mitä "vaihtoehto-googlea" käytät, mutta ainakin itse ihan perinteistä käyttämällä pikaisella otannalla löytyi heti lukuisia malleja, joten nuo foliopipo-ilmot järkkärien kuihtumisesta ainakin minä sijoitan sinne samaan lokerikkoon, siis sinne missä luuraa ne joiden mielestä meret leijuisivat avaruuteen, jollei suola pitäisi niitä telluksella tahi että maapallo on litteä ja mitäkaikkenäitänytonkaan...
Autot ovat aina hajonneet, mallista tai merkistä huolimatta, oli se sitten japanilainen, korealainen, saksalainen ja mitäkaikkeanäitänytonkaan...
Vai ettei saa mistään? Lue aikaisempi "vaihtoehto-googlen" käyttö...
Polttoaine maksaa? Niin, entä sitten, ne joilla ei ole varaa maksaa, liikkuvat jollain muulla tavoin tai sitten eivät, keep simle.
Menee liki samalle foliohattu-osastolle ennustella jonkin polttoaineen hinnoittelua, nimittäin fakta on se, että kaikki jossain vaiheessa kallistuvat, entä sitten, täysin yhdentekevä itsestäänselvyys. Jos se matkanteko niin paljon polttelee jossain vaiheessa itseäni, esim. silloin kun se maksaa esmes kympin litra, siinä vaiheessa tingin sitten jostain muusta.
Lähimatkat jollain fillareistani, luomuilla tai sähköllä ja pidemmät sitten bensalla, tuleepahan matkakuumeen liikaa poltellessa realisoitua toisest6a päästä kulutushysteriaani ja otettua lusikka kauniiseen käteen.
Jos tuolle "skennaroinnin" tille lähdetään, niin johan tässä uskalla kohta lähteä ovestakaan ulos ja ei muuta kuin kiikkuun, kun kaikki on niin maan perusteellisesti päin sitä ihtiään =)