Ei nyt ihan tämän päivän juttu mutta kyllä sattuu niin paljon ettei sanoja löydy. Viime sunnuntaina jouduin viemään rakkaan koirani ystäväni, Repen, piikille. Vähän vajaa 12 vuotta sen kanssa saatiin kulkea matkaa yhdessä. Ilman sitä en todennäköisesti edes harrastaisi valokuvausta, tekisi videoita työkseni tai edes olisi välttämättä elossa. Se tuli mulle niin vaikeaan paikkaan elämään ja puski väkisin eteenpäin, vei metsiin ja oli luottomallini vaikka vanhemmiten vihasikin sitä hommaa. Aivan järjetön ikävä jää eikä sitä voi vieläkään käsittää.
Kerron yhden jutun miten alusta ja lopusta. Kun aikoinani sain Repen, otin sitä varten lomaa. Joka kerta aivan pentuna kun sitä rupesi väsyttämään, menin suoraan sen silmien eteen jotta olisin viimeinen asia minkä se näkisi. Ja kun huomasin että se herää, menin heti sen silmien eteen jotta olisin ensimmäinen asia minkä se näkisi. Niin siitä tuli minun koirani, minusta sen isäntä ja meistä ystävät. Se teki mut tänä aikana niin onnelliseksi, tuki vaikeina aikoina ja piti liikkeessä kun olisi tehnyt mieli pysähtyä. Oli iloinen kanssani ja suri kanssani. Voi luoja miten ikävöin sitä. Nyt sunnuntaina kun se nukahti viimeistä kertaa syliini, katsoin sitä silmiin. En ole kokenut mitään mikä olisi sattunut yhtä paljon. Mutta se on se onnen hinta ja sen olin velkaa ystävälleni. Apua miten sattuu.
Päivän :(
-
Re: Päivän :(
Showreel:
https://vimeo.com/814152881
https://vimeo.com/814152881
-
Minulla oli parhaimmillaa 12 siperianhuskya joten noita lopettamispäätöksiä oli väkisinkin useita, koskaan niihin ei tottunut aina se tuntui yhtä pahalta. Nyt kotona enää yksi 13v vanhus.
Kaikki ei tietenkään ymmärrä tuota vahvaa suhdetta koiraan/koiriin eikä tietysti tarvitsekkaan.
Lapseni kuoleman jälkeen minut piti pinnalla tuo laumani . Aina sai vilpittömän vastaanoton tarhalla ja toki nuo koirat tarvitsi myös liikuntansa.
Kaikki ei tietenkään ymmärrä tuota vahvaa suhdetta koiraan/koiriin eikä tietysti tarvitsekkaan.
Lapseni kuoleman jälkeen minut piti pinnalla tuo laumani . Aina sai vilpittömän vastaanoton tarhalla ja toki nuo koirat tarvitsi myös liikuntansa.
-
nsampalle jaksamisia ja voimia.
Jäi jäljelle irtokarvat, sydämeen syvät avohaavat....
7.5 meiän Max täyttää, toivottavasti, 16v. Joka päivä tulee mietittyä niin menneitä kuin vähiä tulevia, maaliviiva senkun lähenee. :(
Jäi jäljelle irtokarvat, sydämeen syvät avohaavat....
7.5 meiän Max täyttää, toivottavasti, 16v. Joka päivä tulee mietittyä niin menneitä kuin vähiä tulevia, maaliviiva senkun lähenee. :(
-
- Viesti: