Jeps. Mulla on kaikki still arcaswiss päillä ja videopuolella painetaan Manfrotton pikakiinnityssysteemillä. Helpottaa elämää niin pirusti. Varsinkin kun noita levyjä ja klämppejä kertynyt, niin ei pääse hätä yllättämään.ttuplai kirjoitti:Aiheestä seitsemänteen - sain ja tilasin SmallRigin l-kiskon R6/R5:een. Posiivinen ylläri. Kohtuu tukeva noin kiinaroippeeksi - toki toi arca "standardi" on selkeesti aika rento eli ihan samoilla asetuksilla ei mene nuppiin kuin esim. siruin oma (k-20x:n levy). Tää on vähän pyöreämpi arcan urien osalta. Pysyy silti. Pohjalevy on suorastaa hyvä, koska noi pari nippeliä estää kiertymisen (tarvii ees ruuvata otsa hiessä). Ruuvin kiristin kulkee mukana (on magneetilla kii pohjassa). Pystykuvauksessa toki toi näytön/piuhojen ura vähän heikentää tukevuutta (sen saa kyl kiertymään), mut rf 24-70:llä vielä kuvaa. Pohjalevy itestään on jo ihan kätsy myös hihnan kiinnityksen kannalta - jos käyttää slingi tai moneymaker-tyylisiä systeemejä - ja sivuosan saa irti nopsaan. Ebaysta kaikki 21 euroa . Riittää näin wannabe-maisekuvaajan tarpeeseen - muuhun kuvaukseen selkeesti.
https://www.smallrig.com/smallrig-l-bra ... -2976.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja Smallrigista. Mä diggailen firmasta todella paljon. Laatukamaa ja toimii omassa hommassaan kerta toisensa jälkeen. Mulla on kilokaupalla niiden tavaraa eikä vieläkään oikein huonoa sanaa. Ainoa mikä on menny perssiilleen ja sekin oikeastaan omaa mokaa, oli hdmi-SSD kiinnitin/kurvi/vedonpoisto bmpcc rigiin. Menin ja ostin semmosen ja kun se saapui, ei se toiminutkaan. Selvitellessä asiaa kävi ilmi että se sopii vain 4K malliin, ei 6K malliin. Se kerrotaan kyllä hyvin selkeästi niiden kotisivuilla. Mutta vaikka näin oli, hyvittivät ne mulle sen summan ja kilke jäi mulle. Eli hienosti hoitivat tilanteen mikä ei edes niiden vika ollut. Pelkkää hyvä sanottavaa niiden putkasta mulla ja päivittäin käytössä niiden rojut.