Moi
Olen tilannut panasonic dmc fz20 kameran ja kysyisin muistikorteista seuraavaa:
SD kortteja on eri nopeuksisia, miten nopeaa muistia pansu kykenee käsittelemään?
Ylipäätänsä minkalaista muistia ko kameraan kannattaa ostaa, kokoluokka kai on vähintään 512.
Kiitos.
-Mika
Panasoniciin muistikortti
-
-
En tiedä kuinka nopeaan kirjotukseen fz20 pystyy, mutta ainakin omalle Kingston Elite Pro -kortille on kuvat siirtynyt aika nopeasti sarjakuvauksellakin. Sandiskin Ultra II olisi vähän nopeampi, mutta en tosiaan tiedä pystyykö kamera käyttämään hyödykseen enää nopeampaa korttia. Eipä noiden nopeampien korttien välillä kai hirveän suuria eroja ole nopeudessa.
512MB kortille mahtuu parasta jiipekkiä noin 240 kappaletta omien testien mukaan, joten siitä voi päätellä sitä kortin kokoa / lukumäärää.
Itse suosittelisin ostamaan jokun nopean 512 megasen tai jos tarttee enemmän tilaa, niin sitten useampi. Giganen taisi olla suurin, mitä fz20 kykenee käyttämään, mutta ennemmin kai kannattaa ostaa kaks 512:sta
512MB kortille mahtuu parasta jiipekkiä noin 240 kappaletta omien testien mukaan, joten siitä voi päätellä sitä kortin kokoa / lukumäärää.
Itse suosittelisin ostamaan jokun nopean 512 megasen tai jos tarttee enemmän tilaa, niin sitten useampi. Giganen taisi olla suurin, mitä fz20 kykenee käyttämään, mutta ennemmin kai kannattaa ostaa kaks 512:sta
-
Panasoniciin muistikortti
Kiitos vaan neuvoista.
Taidan käydä ostamassa tuon Kingston Elite Pro 512, kingstonilla ainaskin PC puolen muistit ovat hyviä ja luotettavia.
-Mika
Taidan käydä ostamassa tuon Kingston Elite Pro 512, kingstonilla ainaskin PC puolen muistit ovat hyviä ja luotettavia.
-Mika