Hinta/laatu-suhteeltaan hyvä ~20mm laajis + runko?
-
- Viesti:
Re: Hinta/laatu-suhteeltaan hyvä ~20mm laajis + runko?
Ei mittää K-70. Siinä on sama pilipaliakku kun KP. Hirttää jo nollakelissä tyhjäksi alta aikayksikön. KP ja akkukahvalla D-LI90 jos pakko saada kroppipena nyt.
-
Re: Hinta/laatu-suhteeltaan hyvä ~20mm laajis + runko?
Jonkinlainen kategorinen ongelman kiistäminen "pitkillä" tarkennusetäisyyksillä esiintyvän randomin oloisen tarkennusvirheen kohdalla on se mihin törmää huollossa. Sehän noissa (20 ja 35 mulla) se päävika tuntuu olevan, tarkentelee rajusti eteen toisinaan. Mun mielestä muita tyypillisiä ongelmia ovat olleet myös odotuksia heikompi tarkennus valaistuksen huonontuessa ja etenkin reunapisteiden suorituskyky, joskin tuon tyyppisillä AF-laseilla kai muutenkin aika tavallista.tehodia kirjoitti:Vähäiset kokemukseni Sigmasta ovat kyllä pelkästään huonoja. Tosin siksi minulla ei olekaan merkistä kokemuksia ihan viime ajoilta. Käytitkö huollossa?
Ihan kovassa käytössä ja hyödyllisiä ovat molemmat kyllä mun käytössä olleet. Pitää vaan vähän enemmän varmistella. Muissa sigmoissa eli 15/2,8, 105/2,8, 24-105/4 ja 100-400/5-6,3 ei ole tuollaisia ongelmia ollut ja toimivat "normaalisti".