Majakka teema jatkuu

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
nieppi

Majakka teema jatkuu

Viesti Kirjoittaja nieppi »

Majakka teema jatkuu ja tällä kertaa oli vuorossa Porkkalan majakka sekä muutama kuva möys Rönsskärin majakasta:
http://www.kolumbus.fi/frogtime/nieppi/ ... index.html
Ja vaikka vesi näyttää suht tyyneltä niin kuvaus tilanne oli ongelmallinen sillä vene keinui kokoajan aluksi kuvasin harmaasuotimen kanssa johtuen kovasta valosta mutta jouduin siitä luopumaan keinummisen takia. Vaikka aikaisin lähdettiin liikkeelle oltiin silti majakalla tuntia liian myöhään.

Katsokaa myös viikon kuvana oleva "Foggy lake" josta olen jälkikäteen häivyttänyt pelastusrenkaan punaisen värin kun se pisti niin ikävästi silmään
http://www.kolumbus.fi/frogtime/nieppi/ ... 7_2003.htm
Tästä kysyisinkin mielipidettänne että mitä mieltä olette kuvien muokkaamisesta esim tämä kuva on pehmennetty neat imagella ja pelastusrenkaasta on punainen häivytetty. Valokuvaaja ystäväni on ehdottomasti sitämieltä että näin ei pitäisi tehdä , mutta minä olen erimieltä sillä mun mielestä lopputulos ratkaisee. Esim tässä kuvassa otin toisen kuvan jossa kävin renkaan poistamassa kuvauksen ajaksi, mutta siinä näkyy ikävästi minun jalanjäljet huurteisella laiturilla siksi valitsin viikon kuvaksi tämän muokatun kuvan...

Nämä niinkuin melkein kaikki muutkin kuvani on kuvattu s602Z:lla
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Nipeo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nipeo »

Majakkakuvista tuli mieleeni kylmä ja talvi, sen verran kalpea ja kylmän oloinen on auringon valo.
Alarivissä vasemmalla oleva laiturikuva miellytti silmääni eniten, siinä on jotain rauhoittavaa.

Viikon kuva; Se on hyvä mutta aika tavallinen. Vain yhteen suuntaan menevät jalanjäljet.. hmm.

Katsoin kuvan ensin ja sitten luin, että sitä oli muokattu. Muokkaus ei häiritse minua, varsinkaan jos kuvasta ei erota muokkausta.
Itse en ole ollut innokas muokkaamaan kuvia. Ehkä sitäkin voisi tehdä, kunhan oppisi kunnolla jonkin kuvankäsittelyohjelman.
Aidan toisella puolen ruoho on vihreämpää
Vastaa Viestiin