Lightroom 6 versiopäivitys
-
Lightroom 6 versiopäivitys
Jouduin asentamaan LR6:n cd:ltä ja sehän on ohjelmistoversio ennen päivityksiä. Adobehan ei julkaise enää uusia päivityksiä, mutta on ilmeisesti poistanut myös mahdollisuuden ladata aiemmin julkaistut päivitykset kyseiseen ohjelmistoon. :( Nyt LR ei tunnista kamerani (Nikon D7500) raw-kuvia. PÄNNII! Olisikohan mistään/keneltäkään mahdollista saada LR6.14, tai edes jotain päivitystiedostoa? Adoben omalta foorumilta löytyi vain vanhentuneita linkkejä. Satunnaisena harrastelijakäyttäjänä ei ole mitään mieltä siirtyä kuukausimaksullisen ohjelman käyttäjäksi.
-
Re: Lightroom 6 versiopäivitys
Mä otan usein talteen päivitystiedostot, mutta LR:n kanssa en ole näköjään näin tehnyt. Vanhoja LR-versioita on useampia, viimeisenä Lightroom_6_LS11.exe (Windows).
Se on näköjään mulla vaihto toiseen kuvankäsittelyyn, kun tämä kone korkkaa.
Se on näköjään mulla vaihto toiseen kuvankäsittelyyn, kun tämä kone korkkaa.
-
https://prodesigntools.com/adobe-lightr ... links.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuo ainakin tuntui äsken toimivan, siis tuon sivun latauslinkit
Tuo ainakin tuntui äsken toimivan, siis tuon sivun latauslinkit
-
Problem solved. Äärettömän suuri kiitos Jarille! Nyt on LR 6.14 toiminnassa.
-
Sama ongelma. Mulla on 6.11, mutta ei tunnista r3 rawia. Sellaista tilannetta ei tule että laittaisin cc version. Joku vuosi sitten uuden kameran kanssa muunsin rawit dng:ksi. Se kääntäjä lienee vielä saatavissa, oletan. Toinen vaihtoehto on että siirän dxo:sta LR:ään. EN löytänyt päivitysversiota ja application mangager sanoo että on ajantasalla. Pärjään kyllä näinkin ja heittelen dxo:sta tarvittavat kuvat LR:iin.
-
Jos olet rekisteröinyt softan, niin Adobe-tililtä voit ladata asennuspaketin win/mac, se pitäisi päivittyä uusimpaan versioon, vaikka asennuspaketti onkin vanha -näin support communityn mukaan.Hahaa kirjoitti:Sama ongelma. Mulla on 6.11, mutta ei tunnista r3 rawia. Sellaista tilannetta ei tule että laittaisin cc version. Joku vuosi sitten uuden kameran kanssa muunsin rawit dng:ksi. Se kääntäjä lienee vielä saatavissa, oletan. Toinen vaihtoehto on että siirän dxo:sta LR:ään. EN löytänyt päivitysversiota ja application mangager sanoo että on ajantasalla. Pärjään kyllä näinkin ja heittelen dxo:sta tarvittavat kuvat LR:iin.
https://community.adobe.com/t5/lightroo ... 96#M169594" onclick="window.open(this.href);return false;
--
Minä en ole äreä, minä olen valikoivasti hyväntuulinen
-
Juu, 6.14 sieltä tuli ja asentui entisen päälle. Onpahan nyt viimeisen päälle vihoviimeinen Stand Alone versio. Ei tarvitse alkaa värkkäämään dng muuntimen kanssa
Kiitoksia paljon ohjeista !
Kiitoksia paljon ohjeista !
-
Hieno juttu että sait homman rokkaamaan!
--
-
- Viesti:
Löytyi yllä olevasta linkistä kaikkia muita vanhempien versioiden päivityksiä, mutta missä 5-version päivitykset?
Vanhan koneen hajottua latasin 5-perusversion Adobe ID:stä, mutta se ei suostu päivittämään. Joka kerta avatessa kyllä lävähtää esiin päivityskehotus, mutta menee pilvisivuille.
Vanhan koneen hajottua latasin 5-perusversion Adobe ID:stä, mutta se ei suostu päivittämään. Joka kerta avatessa kyllä lävähtää esiin päivityskehotus, mutta menee pilvisivuille.
"Stay on the bus. Stay on the f**king bus."
Arno Rafael Minkkinen
Arno Rafael Minkkinen
-
Yhteys Adobeen vois olla helpoin tapa saada asiaan selvyys, jos kerran se rekisteröity LR ei suostu päivittymään.
--
-
En onnistu tämän ketjun neuvoilla päivittämään LR6 versioon 6.14, mikä minulla oli win7:ssa. Nyt on win10 ja 6.0 istuu kuin tatti.
Smith & Wesson: the original point-and-shoot interface