Pentax optio S 5 i

Muut digikameramerkit, Panasonic, Pentax jne. (ei-järjestelmädigejä)
mike_87

Pentax optio S 5 i

Viesti Kirjoittaja mike_87 »

Onko S5i nopea ominaisuuksinen? Mulla tekisi ostaa tuo kamera tuon pienikokoisuuden vuoksi. Mut pelottaa että onkos se sitten liian lelu kun on noinkin pieni kamera. - Mike -
kyllä vaan
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Parta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Parta »

ostin kaks päivää sitten ja hyvältä tuntuu. (Piti ostaa Ixus500 Stokkalta, mutta ne meni alta nenän) Kuitenkin vaatii vähän totuttelua kun muuten olen käyttänyt 300D:tä ja nyt sitten pitäs vaan ymmärtää että: "Ei sillä pokkarilla saa yhtä tarkkaa jälkeä".

Paljon hassuja toimintoja, todella pieni, huono hämärässä tarkennus, ihan OK. Hintaa oli 299e ja sain sen noin 279e hintaan täältä Oulusta.

Cheers
Meikä heittää parasta shittiä kun istun kakalla
Flickr galleria
MAFiOSO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAFiOSO »

Jeh, itsekin tässä ostin kakkoskameraksi kyseisen Pentaxin. Kuvanlaatuun en järin tyytyväinen ole, etenkään huonommassa valossa. Objektiivin valovoima ei ole kummoinen, mutta tokihan nämä ovat itsestäänselvyyksiä noin pienessä vehkeessä. Mutta hinta kun ei järin paha ole, niin onhan tuo oikein kiva kamera joka kulkee mukana milteinpä missä tahansa. Mutta kylläpä vain jos luulen kuvia jollain reissulla ottavani, niin otan kyllä mukaan entisen Konica-Minoltan Dimage z10:n. (joka ei sekään mikään tekniikan riemuvoitto ole, mutta kyllä se parempaa jälkeä aikaiseksi saa).

Kamera on kuvausvalmis vajaassa kahdessa sekunnissa, kun virtanappia napauttaa. On muuten tuo virtanappi vähän huonoon paikkaan laitettu, laukaisimen viereen :D. Noh, pikkuvika, joka ei toistaiseksi ole itseäni haitannut.

Kannattaa muuten hommata vähintään 512 megainen kortti tuon kaveriksi, sillä kuvat ovat melkoisen kokoisia, sellaista 3.0 - 3.5 megaa, joita 256 kortille mahtuu vajaat 80 kappaletta.

Vara-akkua jos meinaa tähän ostaa, niin kannattaa kääntyä Saksan eBayn puoleen.. itse tilasin sieltä postikuluineen 10,49 eurolla kakkosakun. Ihan saksalainen firma niitä möi, ja akku oli luonnollisesti uusi.

Ei guvaa ilman gameraa.
Vastaa Viestiin