Huawei kännykkäkamerat 2018-2019 (P20 Pro jne)
-
Re: Huawei kännykkäkamerat 2018-2019 (P20 Pro jne)
Ei taida Volte on tai off auttaa...jossain vanhemassa androidissani sai tuon taustamelusuodatuksen pois. En löydä asetusta uudesta puhelimesta. Ei löytynyt myöskään oneplus 6:sta.
Ei mitenkään taattu, ettö P30 pro olisi tässä suhteessa parempi....
Ei mitenkään taattu, ettö P30 pro olisi tässä suhteessa parempi....
'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'
-
- Viesti:
Eiku se varmaan toimii taas pari kuukautta ennen hajoamista.
-
Tää on ollut ihan uudesta saakka tälläinen. Nyt ruvennut vaan ottamaan pannuun kunnon porukka toisessa päässä lankaa jatkuvasti valittaa, että halloo nyt kuuluu huonosti....
Kaiutintoiminto pelaa, mutta ei sitä jaksais kokoajan pitää päällä. Olen melko varma, että tää on joku softajuttu...
Netistä kyllä löytyy jotain vastaavanlaista huolenaihetta sieltä täältä maailmaa.
Kaiutintoiminto pelaa, mutta ei sitä jaksais kokoajan pitää päällä. Olen melko varma, että tää on joku softajuttu...
Netistä kyllä löytyy jotain vastaavanlaista huolenaihetta sieltä täältä maailmaa.
-
Hmjoo, näyttää olevan xda-foorumillakin tästä säikeitä. Täällä on alimmaisena tuo mikkiongelma ja muutama ratkaisuehdotus siihen:
https://www.digitaltrends.com/mobile/co ... -fix-them/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.digitaltrends.com/mobile/co ... -fix-them/" onclick="window.open(this.href);return false;
--
Minä en ole äreä, minä olen valikoivasti hyväntuulinen
Minä en ole äreä, minä olen valikoivasti hyväntuulinen
-
- Viesti:
Laita takuuseen. Tuurilla p30 pro tilalle.
-
- Viesti:
Edellinen sony z5 oli samanlainen. Haloo, mitä? Haloo!
Tuskin auttaa mitään, mutta liekö sony ja huawei käyttäneet samoja mikkejä :D
Tuskin auttaa mitään, mutta liekö sony ja huawei käyttäneet samoja mikkejä :D
-
Joo. Harmittaa vaan, koska olen funtsannut tuota softajuttua. Aikaisemmin tosiaan yliaktiivinen taustamelusuodatin aiheuttanut vastaavaa vanhemmassa android luurissa.
Takuun kanssa kannattanee pelata aikaa. Mitä pidempään venytän, sitä todennäköisempää että saan uudemman mallin tilalle...Ja venytän luurin vaihtorumban tarvetta muutenkin.
Takuun kanssa kannattanee pelata aikaa. Mitä pidempään venytän, sitä todennäköisempää että saan uudemman mallin tilalle...Ja venytän luurin vaihtorumban tarvetta muutenkin.
-
Osaisikohan joku vinkata jotakin. Aiemmin P20 PRO:ta pystyi konffaamaan niin, että jos piti suljinpainiketta (näytöltä tai volyymi-hardisnäppäin) pohjassa, niin otti kuvan kun sen vapautti. Ilman AF-viiveitä jne. Jonkin päivityksen jälkeen toimintoa ei enää löydy, vaan ottaa sarjaa. Onko asetus tosiaan vaan poistunut, vai enkö hoksaa jotain?
-
Minulla ottaa normaali valokuvaus-moodissa sarjaa, mutta "ammatilais/pro" moodissa ottaa kuvan noin kuinka kuvailit. Eli painaa pohjassa, ja kun päästää, niin ottaa kuvan.hexa80 kirjoitti:Osaisikohan joku vinkata jotakin. Aiemmin P20 PRO:ta pystyi konffaamaan niin, että jos piti suljinpainiketta (näytöltä tai volyymi-hardisnäppäin) pohjassa, niin otti kuvan kun sen vapautti. Ilman AF-viiveitä jne. Jonkin päivityksen jälkeen toimintoa ei enää löydy, vaan ottaa sarjaa. Onko asetus tosiaan vaan poistunut, vai enkö hoksaa jotain?
-
Näinhän tuo P20 toimii. Normaali moodissa tuo sarjakuvaus on kyllä aika "inhottava ominaisuus" eli käytän mieluummin tuota kertalaukaus tapaa.aikaarska kirjoitti: Minulla ottaa normaali valokuvaus-moodissa sarjaa, mutta "ammatilais/pro" moodissa ottaa kuvan noin kuinka kuvailit. Eli painaa pohjassa, ja kun päästää, niin ottaa kuvan.
Mikki kyllä mulla toimii ihan normaalisti ilman ongelmia.
-
Onko sinulla muuten kännykän päällä mukana tullut silikonikuori? Minulla on. Joskus mietin, josko se aiheuttaisi ongelmaa, mutta pari testiä olen tehnyt eikä sillä välttämättä vaikutusta mikin toimintaanCaNi kirjoitti:Näinhän tuo P20 toimii. Normaali moodissa tuo sarjakuvaus on kyllä aika "inhottava ominaisuus" eli käytän mieluummin tuota kertalaukaus tapaa.aikaarska kirjoitti: Minulla ottaa normaali valokuvaus-moodissa sarjaa, mutta "ammatilais/pro" moodissa ottaa kuvan noin kuinka kuvailit. Eli painaa pohjassa, ja kun päästää, niin ottaa kuvan.
Mikki kyllä mulla toimii ihan normaalisti ilman ongelmia.
-
Mulla on ollut Jabran langaton jo useita vuosia, enkä luopuis millään.aikaarska kirjoitti:Onko sinulla muuten kännykän päällä mukana tullut silikonikuori? Minulla on. Joskus mietin, josko se aiheuttaisi ongelmaa, mutta pari testiä olen tehnyt eikä sillä välttämättä vaikutusta mikin toimintaan
http://www.emea.jabra.com/supportpages/jabra-stealth
Hyvä selkeä ääni (siinä useita mikrofoneja, joiden avulla osaa vaimentaa häiriöääniä), eikä vastapää ole valittanut äänenlaadusta.
Mä yritin joku aika sitten puhua suoraan puhelimeen ja tuntui tosi hankalalta.
Ainoa haitta tuon kanssa on se, että itse puhelin saattaa välillä joutua hukkaan.
-
Laitoin P20 suoraan ostamaani nahkakoteloon. Silikoni/muovisuojus oli vielä näköjään avaamattomana alkuperäisessä pahvikotelossa.aikaarska kirjoitti: Onko sinulla muuten kännykän päällä mukana tullut silikonikuori? Minulla on. Joskus mietin, josko se aiheuttaisi ongelmaa, mutta pari testiä olen tehnyt eikä sillä välttämättä vaikutusta mikin toimintaan
Onko muuten videoissa muuta formaattia kuin tuo MP5.
-
- Viesti:
Kuin tuo ylipäätänsä voi toimia niin huonosti että luuri korvalla ei toimi ja kaiutin päällä toimii? Sama mikki siellä käytössä on, kait. Ettei vastapäällä olisi luuri väärin päin tai rikki. Tukin kaikki reiät omasta puhelimesta teipillä ja silti meni puhe läpi.
-
Kuten alunperin selitin ongelmaa. Mikki kyllä toimii, mutta vastapuoli valittaa usein että ääni huononee/häipyy, ihan sama kuka siellä vastapuolella on - Kelan täti, tai oma poika ;-)
Tällöin joudun siirtämään luuria lähemmäksi äänilähdettä eli omaa suuvärkkiä.
Sitten taas workkii.
Epäilen oikeasti jotain softahässäkkää. Yliherkkää taustamelusuodatinta tms. Siksi kysyinkin täällä, että jos joku asetusjippo olisi auttanut. Volte ei autttanut.
En viitsisi tehdä mitään masteralustusta (asentaa käyttis uudelleen) kun en tiedä olisiko siitä kuitenkaan apua...Kai tässä täytyy odotella uutta isoa päivitystä, ja viedä laite takuuhuoltoon jossain vaiheesa jos ongelma vain jatkuu...
Tällöin joudun siirtämään luuria lähemmäksi äänilähdettä eli omaa suuvärkkiä.
Sitten taas workkii.
Epäilen oikeasti jotain softahässäkkää. Yliherkkää taustamelusuodatinta tms. Siksi kysyinkin täällä, että jos joku asetusjippo olisi auttanut. Volte ei autttanut.
En viitsisi tehdä mitään masteralustusta (asentaa käyttis uudelleen) kun en tiedä olisiko siitä kuitenkaan apua...Kai tässä täytyy odotella uutta isoa päivitystä, ja viedä laite takuuhuoltoon jossain vaiheesa jos ongelma vain jatkuu...
-
Luin tuosta mikkiongelmasta, mutta kun vanha, edullisempi mate 10 malli oli jo myyty loppuun, ja kun hinta meni tällä alle 400 €, olen nyt P20 pron omistaja. En ole uskaltanut vielä kameraa paljoa testailla, tai voiko kännyllä puhua :0), koska panssarilasi on vasta netistä tilattu ;-) Tuo panssarilasi-asiakaan ei näytä olevan kovin yksinkertainen.
-
- Viesti:
Otterbox on suojannu mun luurit jo viitisen vuotta ilman yhtäkään tuuhiolasia. Galaxy S5 ja 7 täysin ehjänä ja 7 vieläkin käytössä.
Myös p20 prossa on se ainoa otterbox minkä sai eli läpinäkyvä minkä maalasin mattamustaksi ettei kuori vuoda valoa suodintelineen kanssa.
Eli laita siihen joku kumisukka päälle tai isompi vaara siitä saippuapalasta muuten tulee itselleen kun ei taatusti pysy näpeissä aina.
Myös p20 prossa on se ainoa otterbox minkä sai eli läpinäkyvä minkä maalasin mattamustaksi ettei kuori vuoda valoa suodintelineen kanssa.
Eli laita siihen joku kumisukka päälle tai isompi vaara siitä saippuapalasta muuten tulee itselleen kun ei taatusti pysy näpeissä aina.
-
Mulla tuli muuten P20Pro:n mukana silikonikuori joka suojaaperuskäytössä mielestäni ihan hyvin.Hiuu kirjoitti:Luin tuosta mikkiongelmasta, mutta kun vanha, edullisempi mate 10 malli oli jo myyty loppuun, ja kun hinta meni tällä alle 400 €, olen nyt P20 pron omistaja. En ole uskaltanut vielä kameraa paljoa testailla, tai voiko kännyllä puhua :0), koska panssarilasi on vasta netistä tilattu ;-) Tuo panssarilasi-asiakaan ei näytä olevan kovin yksinkertainen.
Sitten näytön suojasta. Minulla oli asennettu valmiiksi joku suojamuovi näytön suojaksi. Siis tehtaalla.
Hyvä kun edes huomasin sitä kun asensin erikseen ostamaani panssarilasia päälle.
Eli kannattaa tarkistaa, onko sinullakin siinä valmiiksi jo näytön suojamuovi päällä.. Yleensä näytön kulmasta näkee, onko siinä suojamuovia päällä. Jos ei muuten niin kynnellä vähän kokeilee...
-
- Viesti:
On siinä muovi. Kerran unenpöpperössä puraisin kännykkää kun piti haukata teltassa pala keksiä päivän talsimisen päätteeksi. Nyt on vasemmassa alanurkassa muovissa hampaan jäljet.
-
Haha, joo,
onpa muuten jännä, että kun puhelinkaupassa kysyin, kuuluuko pakettiin taka- jatai etulasin suojat, myyjä kertoi että ei kuulu ja oli myymässä niitä (40-50 €lla). Onneksi kieltäydyin kun ajattelin, että tilaan netistä paremmat. No, paketissa tosiaan on silikonivuoka/kortsu. Ja nyt kun vihjeestä tarkistin etulasia, niin taitaa tosiaan siinä irrotettavan suojamuovi alla olla valmissuoja! Onko se panssarilasia? Hitsi kun kerkesin jo tilata jonkun Nillkin merkkisen suojapaketin. Täytyy tuo Otterbox pitää mielessä jatkossa, sellaiseen merkkiin en törmännytkään kun netissä selasin. Moni just valitti kun suojalasit hajoavat ihan issekseen.
Eli uskalsin hieman testailla automaattiräpsyjä, aamulla heräsin vahingossa viiden aikoihin ja jouduin hieraisemaan silmiä, että onko niissä unihiekkaa. Maaginen usva leijui kaikkialla.
Laitan tänne ekoja autoräpsykuvia, kunhan asetan sirukortin uuteen, kun mun ”tekninen tukeni” saapuu hoodeille ja asettaa virustorjuntaa ja mitä lie tuohon tarvii asennella.
Arvostelin kuvia siitä, että tuntuvat ainakin aluksi niin jollain tapaa ”ylitarkoilta”, että silmiin sattuu :) Jotenkin valon ja varjon/värin kontrasti on rajuhko, vaikka hämärässä usvassa kuvasin. En pidä tuosta vihreän korostuksesta, onneksi sen kait saa pois päältä defaulttina. Täytyy räplätä asetuksia myöhemmin, laturi kun jäi kotiin ja oun möksällä. Mut en sinällään valita, ensireaktioitani kuvailen. Muu vaikuttaa hyvälle. Tykkään sikana tuosta takaosan midnite blue väristä, josta voi peilata tarvittaessa itseään :)(naiset), mutta että onko vaikka jäätelöä naamassa tai tukassa lasten stailaama pupupinni todella hassusti, niinkuin kerran huomasin kun tulin kaupasta. Harmi ettei toi sovi enää mun pieneen käsilaukkuun, täytyy ostaa sitten uusi laukku, harmi :D
Ai niin, meinasin kompastella teerikukon päälle, no oli siinä vielä joitain metrejä. Saatiin kuitenkin slaagi molemmat. Eipä kerennyt känny siihen rytäkkään.
onpa muuten jännä, että kun puhelinkaupassa kysyin, kuuluuko pakettiin taka- jatai etulasin suojat, myyjä kertoi että ei kuulu ja oli myymässä niitä (40-50 €lla). Onneksi kieltäydyin kun ajattelin, että tilaan netistä paremmat. No, paketissa tosiaan on silikonivuoka/kortsu. Ja nyt kun vihjeestä tarkistin etulasia, niin taitaa tosiaan siinä irrotettavan suojamuovi alla olla valmissuoja! Onko se panssarilasia? Hitsi kun kerkesin jo tilata jonkun Nillkin merkkisen suojapaketin. Täytyy tuo Otterbox pitää mielessä jatkossa, sellaiseen merkkiin en törmännytkään kun netissä selasin. Moni just valitti kun suojalasit hajoavat ihan issekseen.
Eli uskalsin hieman testailla automaattiräpsyjä, aamulla heräsin vahingossa viiden aikoihin ja jouduin hieraisemaan silmiä, että onko niissä unihiekkaa. Maaginen usva leijui kaikkialla.
Laitan tänne ekoja autoräpsykuvia, kunhan asetan sirukortin uuteen, kun mun ”tekninen tukeni” saapuu hoodeille ja asettaa virustorjuntaa ja mitä lie tuohon tarvii asennella.
Arvostelin kuvia siitä, että tuntuvat ainakin aluksi niin jollain tapaa ”ylitarkoilta”, että silmiin sattuu :) Jotenkin valon ja varjon/värin kontrasti on rajuhko, vaikka hämärässä usvassa kuvasin. En pidä tuosta vihreän korostuksesta, onneksi sen kait saa pois päältä defaulttina. Täytyy räplätä asetuksia myöhemmin, laturi kun jäi kotiin ja oun möksällä. Mut en sinällään valita, ensireaktioitani kuvailen. Muu vaikuttaa hyvälle. Tykkään sikana tuosta takaosan midnite blue väristä, josta voi peilata tarvittaessa itseään :)(naiset), mutta että onko vaikka jäätelöä naamassa tai tukassa lasten stailaama pupupinni todella hassusti, niinkuin kerran huomasin kun tulin kaupasta. Harmi ettei toi sovi enää mun pieneen käsilaukkuun, täytyy ostaa sitten uusi laukku, harmi :D
Ai niin, meinasin kompastella teerikukon päälle, no oli siinä vielä joitain metrejä. Saatiin kuitenkin slaagi molemmat. Eipä kerennyt känny siihen rytäkkään.