Terve!
Minulla on studio Helsingin Eirassa Telakkakatu 3:ssa. Kuvaan itse siellä pääasiassa beautyä. Siirsin osan toiminnoistani pois (käytännössä jälkituotannon) tiloista muualle, joten tällä hetkellä studiotila on suhteellisen kevyellä käytöllä ja olisin etsimässä kumppania jakamaan hieman vuokrakustannuksia. Itse kuvaan studiolla noin kerran viikossa, eli se on suurimman osan ajasta käytännössä tyhjillään.
Speksejä:
- Studio L3, Telakkakatu 3 A 4, Helsinki
- Neliöitä yhteensä n. 50m2, joista n. 40m2 on yhtenäistä studiotilaa. Korkeutta en nyt tarkalleen muista, mutta sekin ihan ok. Hyvin valoisa tila luonnonvalon suhteen.
- Soveltuu hyvin henkilökuvaukseen/tuotekuvaukseen tai vaikka graafiseen työhön
- Tilassa myös parveke, keittiö, pieni lounge, wc, eteinen ja meikkausasema isolla peilillä+valaistuksella
Vuokralle pääsee joustavasti tarpeen mukaan ja vuokrakustannukset voidaan sopia käyttöprofiilin ja -asteen mukaan (varmaan siellä 200-500e/kk liikutaan). Studiolla on tällä hetkellä beautykuvaukseen soveltuvat studiovalaistusvarusteet ja tietenkin varusteista ja hankinnoista voidaan sopia erikseen paremmin.
Kuvia studiotilasta löytyy linkistä
https://www.studiol3.fi/about/" onclick="window.open(this.href);return false;
ja tarvittaessa järjestetään lisää kuvia/infoa/tapaaminen ym.
Käytännössä näin hyvältä paikalta, näin hyvää tilaa, näin halvalla hinnalla ja vielä vapaalla käyttöasteella ei löydy muualta. Mikäli kiinnostuit, laita minulle sähköpostia
etunimi.sukunimi ät StudioL3.fi ja jutellaan asioista tarkemmin.
Iloisin syysterveisin,
Juho Lehtonen
Studiollani Hki keskustassa vuokrapaikka tarjolla
-