Ja mainosmiehet kyllä tietää että iso osa porukasta kyllä näkee tommosten kamppisten läpi. Ei mainosmiehet pääsääntöisesti tyhmiä ole. Siltikin tossa kyseisessä kamppiksessa nostetaan ihan hyvä kissa pöydälle. Suurin osa ambassadoreista on miehiä.rarehanu kirjoitti: Kyllä mainosmiehet tietää että suurinta osaa porukasta voi vedellä kuin pässiä narussa, se oma ajatus kun ei vi..u vaan kulje.
Joo, ei ottanut sony teemakseen ympäristöä vaikka siitä on vouhkattu vuosikymmeniä.
Ei ottanut, kun ei se kohdennu samalla tavalla suoraan mihinkään ihmisryhmään jolle voi jotain myydä ja luo samalla yhtä voimakasta tunne reaktiota (lue ostohalua).
Ja se on hirvee ongelma että Sony tarttui ajankohtaiseen aiheeseen? =Drarehanu kirjoitti: Joo, ei ottanut sony teemakseen ympäristöä vaikka siitä on vouhkattu vuosikymmeniä.
Ei ottanut, kun ei se kohdennu samalla tavalla suoraan mihinkään ihmisryhmään jolle voi jotain myydä ja luo samalla yhtä voimakasta tunne reaktiota (lue ostohalua).
Ja olishan se ollut tosi kulahtanut ja epätrendikastä ottaa ympäristö aiheeksi, MEETOO MEETOO MEETOO MEETOO MEETOO MEETOO..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Hassu mies olet.
Siihen nimenomaan todella monet yritykset pyrkii. Varsinkin korkean teknologian yritykset pyrkivät olemaan aallon harjalla ja jopa luomaan trendejä. Aika on mennyt paljon eteenpäin ”Simo Vaatehuoneelta, hei!” ajoista. Toiset siinä vaan onnistuvat olemaan ajan päällä, toiset tulevat askeleen jäljessä ja kolmannet vielä vähän enemmän.
Markkinoinnin tehtävä ylipäätään on saada haluttu reaktio asiakkaassa. Olkoon se mikä tahansa, niin loppu viimein se pääsääntöisesti on saada rahaa kassaan. Jos tota nyt pitää huonona tai moraalittomana asiana, niin suosittelen ravistelemaan rautatankoa. Vaihtoehtoisesti poistamaan se vakaajan hommista kokonaan. Helpottanee oloa ja auttanee ajatuksen kulkuun.
Ps. Veikkaan että ympäristö vouhotus alkaa seuraavaksi. Nyt ku tuli se iso ilmastoraportti ja kyseinen asia on pinnalla. Lisäksi luulen että järkkäreiden ostajissa on paljon potentiaalista kansaa joille tuo viesti uppoaa. Ei sovi toki rautatankomiehille. Niille riittää Revolution ;) Nyt pitää vaan löytää aihe/pikkupikku lokero missä oma lafka on ympäristöystävällisin ja paukuttaa turpaa siitä aivan pirusti. Toki tunteellisesti ”we care.” hengessä.