konevalintaa kuvankäsittelyyn
-
Re: konevalintaa kuvankäsittelyyn
Itse koneen spekseihin en ota kantaa, kun viimeiset runsaat kymmenen vuotta mennyt Mac:lla, mutta sitä ennen tuli kasattua pc:t itse ja tästä tulikin mieleen, että tulosta tuo Powerin konepaketti paperille ja mene sen jälkeen esim. Jimm´s:iin tai vst liikkeeseen joiden pääartikkeli on juurikin pc:t ja kerro faktat mitä haluat ja kysy heidän tarjouksensa, voit yllättyä tietotaidon tasosta/mahdollisuuksista/rahan säästöstä mitä oikealla tietokoneisiin perehtyneellä liikkeellä on tarjota versus monitoimihallin tarjonta.
Miksi ajaa BMW:llä, kun voi lentää LSD:llä.
-
Re: konevalintaa kuvankäsittelyyn
hain jo itse osat ja kasasin uuden masiinan. hyödynsin vanhoja osia kuten kovalevyt, virtalähteen, kotelon ja näytönohjaimen. ja lopulta ihan kohtuuhintainen päivitys mun mielestä.habannaama kirjoitti:Itse koneen spekseihin en ota kantaa, kun viimeiset runsaat kymmenen vuotta mennyt Mac:lla, mutta sitä ennen tuli kasattua pc:t itse ja tästä tulikin mieleen, että tulosta tuo Powerin konepaketti paperille ja mene sen jälkeen esim. Jimm´s:iin tai vst liikkeeseen joiden pääartikkeli on juurikin pc:t ja kerro faktat mitä haluat ja kysy heidän tarjouksensa, voit yllättyä tietotaidon tasosta/mahdollisuuksista/rahan säästöstä mitä oikealla tietokoneisiin perehtyneellä liikkeellä on tarjota versus monitoimihallin tarjonta.