Ylikellota se.tobe kirjoitti:Kyllä *sensuroitu* ku tuli vaihettua hyvä 6D tuohon vammaseen a7r2. Mekein tekis mieli vaihtaa takas jos ei ois tullu samalla vaihettua putkejaki.
Tuota käyttäessähän on tunne niinku ois 5 vuotta pakittanu taaksepäin. Kaikki lagaa.
"mun kamera on parempi kuin sun kamera"
-
Re: "mun kamera on parempi kuin sun kamera"
-
Onk tää joku mun kamera on huonompi kun sun kamera- ketju?
(tän mä hei voitan)
(tän mä hei voitan)
-
Tuo kyllä tarttis ylikellotusta (tosin sitte patteri ei kestäis enää senkään vertaa.. :) ).emerik kirjoitti:Ylikellota se.tobe kirjoitti:Kyllä *sensuroitu* ku tuli vaihettua hyvä 6D tuohon vammaseen a7r2. Mekein tekis mieli vaihtaa takas jos ei ois tullu samalla vaihettua putkejaki.
Tuota käyttäessähän on tunne niinku ois 5 vuotta pakittanu taaksepäin. Kaikki lagaa.
-
- Viesti:
Minun Canon AT-1. Se on kamera.
Kerran olen vaihtanut siihen pariston. Yhtään kuvaa en ole sillä ottanut. Siksi se on niin hyvä, ellei jopa täydellinen.
Kerran olen vaihtanut siihen pariston. Yhtään kuvaa en ole sillä ottanut. Siksi se on niin hyvä, ellei jopa täydellinen.
Aidan toisella puolen ruoho on vihreämpää
-
Mun kuvat on parempia, kun sun kuvat?
-
Meidän äiti tekee teidän äitien kuvat?
-
Mun päässä on parempia kuvia kuin sun päässä.
Kapa
Kapa
-
sonilla saa parhaimmat kuvat!
just juuh, nyt ollaan saavutettu jonkinlainen pohjakosketus keskusteluiden tasossa! oikeesti, oletan, että keski-ikä täällä on kuitenkin reilusti aikuisuuden puolella!!
Positiivinen jutska, että pohjasta suunta voi olla vaan ylöspäin. ellei jäädä sitten pohjaan.ja se on the end.
just juuh, nyt ollaan saavutettu jonkinlainen pohjakosketus keskusteluiden tasossa! oikeesti, oletan, että keski-ikä täällä on kuitenkin reilusti aikuisuuden puolella!!
Positiivinen jutska, että pohjasta suunta voi olla vaan ylöspäin. ellei jäädä sitten pohjaan.ja se on the end.
Elämä on valokuvaajan parasta aikaa! Vîta est tempus optimum homini
-
ei kiinnosta teidän kuvat
Gold member of Sigma 14mm f/1.8 & 100-300mm f/4 fun club.
-
wau! aika napakka! ja enemmän totta kun monet muut argumentit tässä. valitetavaa tai ei.janne. kirjoitti:ei kiinnosta teidän kuvat
Elämä on valokuvaajan parasta aikaa! Vîta est tempus optimum homini
-
Ei mulla oo ees kameraa, mut silti se on parempi ku teidän kamerat.
-
Niinpä. Kaikkien muiden kamerat ovat täynnä vikoja, tyhmää suunnittelua, tarkoituksellisia rampautuksia, mutta ei oo -kameran kuvista ei ole kukaan koskaan löytänyt ainoatakaan moitteen aihetta. Se on immuuni jopa surkean kuvaajan vaikutuksille.ttuplai kirjoitti:Ei mulla oo ees kameraa, mut silti se on parempi ku teidän kamerat.
Hannu
-
Kyllä minä olen tekniikkapainotteisesti harrastavana vähän kateellinen niille, jotka osaavat suhtautua hurmoksella leluihinsa. Se on jotenkin tylsää, että kun saa uuden hienon kalliin vempeleen, niin ensiksi on pakko lukea netistä mitä vikoja siinä on ja sitten yrittää toistaa ne todistaakseen, että ei tämä nyt niin hyvä ole. Tiedä sitten näyttääkö se vain siltä, mutta jotenkin tuntuu että intoilijaporukalla, joka ovat vakuuttuneita omistavansa maailmankaikkeuden parhaat leikkikalut, on paremmat onnen tunteet. Mutta ehkä heillä on pettymyksetkin sitten raaempia.arn kirjoitti:Ei se pakottamalla onnistu ;) Sitten vasta kun paine kasvaa ja täytyy päästää varoventtiilistä vähän ulos, niin kyllä lähtee. Kaikillahan sitä ylipaineistumista ei tapahdu ollenkaan. Se on ihan ok, eikä yhtään vakavaa.rolsen kirjoitti:Ääh, ei tää oikein lähe...jatkakaa te paremmin tän osaavat
Hannu
-
Tuollaisilla seikoilla saadaan se kamera vaihdettua uuteen, kun tuntee että omistaa tietyllä tavalla viallisen kameran. Onhan näitä nähty tälläkin foorumilla tosiaan. Jotkut menevät niin pitkälle, että ennustavat jo tekniikan olevan vanhetumassa. Sillä sitten perustelevat itselleen, että nyt on vähintään hankittava se 3500e kamera ja siihen X summan objektiivit.. Loputon kierre, kunnes keksitään joku muu harrastus jossa samaa päästään taas toteuttamaan.hkoskenv kirjoitti:Kyllä minä olen tekniikkapainotteisesti harrastavana vähän kateellinen niille, jotka osaavat suhtautua hurmoksella leluihinsa. Se on jotenkin tylsää, että kun saa uuden hienon kalliin vempeleen, niin ensiksi on pakko lukea netistä mitä vikoja siinä on ja sitten yrittää toistaa ne todistaakseen, että ei tämä nyt niin hyvä ole. Tiedä sitten näyttääkö se vain siltä, mutta jotenkin tuntuu että intoilijaporukalla, joka ovat vakuuttuneita omistavansa maailmankaikkeuden parhaat leikkikalut, on paremmat onnen tunteet. Mutta ehkä heillä on pettymyksetkin sitten raaempia.
-
- Viesti:
Niin siitä vaan ostamaan vaikka mönkijä. Siitä se lähtee. Voi ajaa Saleen tai paikalliselle kirkonkylälle ja takaisin. Hintaa tuli 15ke uutena.
Mites tämmöne: Miulla ei oo kameraa, mutta jos ostasin ni ostasin parhaan...
Ratkorimönkkäreillä voip ajaa kilpaa toisten papparaisten kanssa. Se on voittaja, kuka kerrää kaupunkiin mennessä pisimmän jonon taakseen...
JL Anttola
Ratkorimönkkäreillä voip ajaa kilpaa toisten papparaisten kanssa. Se on voittaja, kuka kerrää kaupunkiin mennessä pisimmän jonon taakseen...
JL Anttola
-
tervehdys.
Nyt minä säikähdin. Mitä siellä olympusiltamissa tapahtui? sanoko ne ettei olympus ole kamera vaan ehkä joku kuvantallennin? ryövättiinkö jatkoilla? Pohjustatko määrärahaa tuplakinariin (iso Pentax)?
selvitystä kaipaan kun oltiin samassa sarjassa.
Nyt minä säikähdin. Mitä siellä olympusiltamissa tapahtui? sanoko ne ettei olympus ole kamera vaan ehkä joku kuvantallennin? ryövättiinkö jatkoilla? Pohjustatko määrärahaa tuplakinariin (iso Pentax)?
selvitystä kaipaan kun oltiin samassa sarjassa.
Suotta jopisalo säikähit; tuo oli vain sellanen "retorinen" esimerkki. Niiko monessa asiassa, paras asiantuntemus on niillä, joilla ei kyseisestä asiasta oo mittään omakohtasta kokemusta. Politiikassa, lapsenhoijossa, suunnittelussa, johtamisessa, missä vaan.
Semmone on kaapissa putkien arsenaali, että ei miulta Olympukset lopu, tai perikunta ne varmaan aikanaan johonkin kaatiskuormaan sulloo. Ei nyt onneks kyllä oo lissääntyneetkään, vaikka siellä illassa se 1mk2 hivelytti, niiko kolmesatanenkii... niissä hintalaput sentää sellaset, että malttaa. Ja pikkasen eppäilen, että vaikka ostasin sekä mk kakkosen viimisellä virmiksellä että sen kolmesatasen opiskan, ei kuvat muutu Jari Peltomäen ottamien kaltasiks...
JL Anttola
Semmone on kaapissa putkien arsenaali, että ei miulta Olympukset lopu, tai perikunta ne varmaan aikanaan johonkin kaatiskuormaan sulloo. Ei nyt onneks kyllä oo lissääntyneetkään, vaikka siellä illassa se 1mk2 hivelytti, niiko kolmesatanenkii... niissä hintalaput sentää sellaset, että malttaa. Ja pikkasen eppäilen, että vaikka ostasin sekä mk kakkosen viimisellä virmiksellä että sen kolmesatasen opiskan, ei kuvat muutu Jari Peltomäen ottamien kaltasiks...
JL Anttola
-
"mun kamera on parempi kuin sun kamera, miksi siis sun kuvat on parempia kun mun!
-
Täysin epäolennainen kysymys. Kamerakeskusteluilla ja valokuvilla ei ole mitään tekemistä keskenään. Ihan sama ku menis hifilaitekeskustelun sekoittamaan musiikkijutuilla. Kerettiläinen.Känön kirjoitti:"mun kamera on parempi kuin sun kamera, miksi siis sun kuvat on parempia kun mun!