Onko sisälläsi jo jonkin aikaa kasvanut paine avautua oman kameramerkin erinomaisuudesta tai merkin X ala-arvoisuudesta? Tuntuuko siltä, että muut ihmiset eivät alkuunkaan ymmärrä asioiden todellista luonnetta? Haluatko välttämättä kertoa kaikille mitkä asiat jossain tuotteessa ovat vialla ja miksi jokin toinen tuote olisi parempi? Tämä ketju on tehty juuri sinua varten!
Kun koet tarvetta valistaa ja julistaa asian tiimoilta, avaudu tässä ketjussa, niin muut ketjut pysyvät paremmin varsinaisessa aiheessa. Kun keskustelu ohjautuu näille raiteille jossain muussa ketjussa, linkitä tänne. Pyrithän kuitenkin noudattamaan yleisiä käyttäytymissääntöjä tälläkin hiekkalaatikolla.
Alla poimintoja kertyneestä keskustelusta kiireisimpiä varten.
talonherra kirjoitti:Se paras kamera ois kaupan hyllyssä.. aina..
Tapiol2003 kirjoitti:Osta LOMO. Siinä vastaus koko problematiikkaan. Silloin ei tarvitse osallistua moiseen arvuutteluun ja voi keskittyä kuvaamiseen ;)
niffe kirjoitti:Meidän äiti tekee teidän äitien kuvat?
Kapama kirjoitti:Mun päässä on parempia kuvia kuin sun päässä.
janne. kirjoitti:ei kiinnosta teidän kuvat
hkoskenv kirjoitti:Niinpä. Kaikkien muiden kamerat ovat täynnä vikoja, tyhmää suunnittelua, tarkoituksellisia rampautuksia, mutta ei oo -kameran kuvista ei ole kukaan koskaan löytänyt ainoatakaan moitteen aihetta. Se on immuuni jopa surkean kuvaajan vaikutuksille.ttuplai kirjoitti:Ei mulla oo ees kameraa, mut silti se on parempi ku teidän kamerat.
ttuplai kirjoitti:Täysin epäolennainen kysymys. Kamerakeskusteluilla ja valokuvilla ei ole mitään tekemistä keskenään. Ihan sama ku menis hifilaitekeskustelun sekoittamaan musiikkijutuilla. Kerettiläinen.Känön kirjoitti:"mun kamera on parempi kuin sun kamera, miksi siis sun kuvat on parempia kun mun!