Kuusi tuntia? Eikö maestrolla ollut imagea tmv josta pulauttaa koko roska takaisin ns. "per heti"? No, ikäväähän tuo on. Minun "Päivän :(" on kestänyt jo viikon, kun hallituksen Mid 2012 MacBook Air:in SSD on sanonut sopimuksen irti. Diagnosointiin meni kuitenkin tovi. Tuossa mallissa oli SSD vika, joka oli Applen korjausohjelman piirissä ja se onkin korjattu firmware-päivityksellä, sikäli kun se mitään korjasi. Nyt levy on kuitenkin kaputt ja korjausohjelma on Applelta päättynyt.mremonen kirjoitti:Kippas wintoosa... kuus tuntia menny uudelleenasennuksessa ja ehkä puolessa välissä. Sain juuri backupit tulille...
No, ainakin tämä tuntuu taas toimivan liukkaammin, kun pääsi turhasta painolastista eroon.
Sen verran mukaan sotketaan myös "Päivän :)", että Applen tuki sanoi, että ohjelman päättymisestä huolimatta Suomessa tuotevastuu on niin vahva, että tukihenkilö arveli tämän joka tapauksessa menevän Applen piikkiin ja korjaus hoituisi valtuutetussa huoltoliikkeessä. 2011 mallit ovat jo Applella "Vintage", eli niihin ei osia enää helposti saa, mutta tähän vielä saa ja homman pitäisi ns. hoitua. Saas nährä.
Enivei. Ennemmin tai myöhemmin nämä romut aina pettävät. Siksi nopeat palautusvaihtoehdot ja hyvä viskivalikoima ovat kultaakin kalliimpia. Jälkimmäistä on kulunut sopivasti viikon aikana.