Kamera lehden kylkiäiset

Kirjat/lehdet, näyttelyt, TV-ohjelmat, messut, kurssit, opiskelu ...
poy

Kamera lehden kylkiäiset

Viesti Kirjoittaja poy »

Ajattelin tila kamera lehden, niin mikä noista lahjoista olisi sopivin minulle (tai mitä ne sisältävät)? Digikoulu-kirja: minkä tasoinen tai mitä käsittelee? Photoshop eelements 3: en ole kovin hyvä editointi jutuissa, mutta mitä uutta tuo tuo? Culman mini carreir reppu: onko laadukas, kamera varusteina minulla on digipokkari, muutama akku, muistikortit ja puhdistus liina. Silk mirage jalusta: entuudestaan minulla on joku halpa jalusta, mutta siihen ei ole olemassa sitä pussukkaa, jolla olisi helppo kuljettaa. Mitä suosittelette? Kirjoista ei ole mitään tietoa mitä nuo käsittelee.

Tuli tuossa ostettu uusin numero ja mukana tuli lappu jolla saa yhden lehden ilmaiseksi, niin pitää vielä se tässä käyttää ennen tilausta. Tuli tavallaan kaksi lehteä yhden hinnalla. Suosittelen ostamaan uusimman lehden, jos jo ei ole.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
MattiH
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MattiH »

Photoshop Elements 3 tarkoittanee kirjaa (voi saada käsityksen, että kyse on ohjelmasta).

Punkarin Digifotokoulu-kirjan ottaisin itse, jos olisin sinä. Meinasin lisätä, että jos asut Helsingissä, niin kannattaisi miettiä Kameraseuraan liittymistä (jäsenmaksuun sisältyy Kamera-lehden tilaus). Mutta asutkin Oulussa...

http://www.kameraseura.net/
Vastaa Viestiin